HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Kan inte.

Hej hörni!
Det är så här att jag inte får ner något jag skrivier, allt bli bara skit och visst jag har små ideer till novellen men det blir verkligen inte bra och det gör att uptaderingen Suuuuuuuuuuuuger. Skolan också såklart menmen.
Jag kan bara inte skriva på den här novellen längre och jag vet att jag sa att jag skulle göra det men det går inte. Jag får bara inte ner något av det jag tänkt skriva. Sen har jag inte tillräckligt många ideer heller så novellen kommer bli helllt urkass. Så jag kan inte fortsätta på denna novellen. Im sorry guys.

Pleaaaaaase dont hate me! ;)



   Postat av: Felicia

synd faktiskt, gillade den här novellen ^^ aja, om du inte vill skriva på den så finns det ingen som ska tvinga dig ^^ haha, hoppas nästa novell funkar bättre för dig!!


      Datum: 2012-05-24 Tid: 19:26:21 URL: http://justindbnoveller.bloggplatsen.se

   Postat av: Hanna

Nej sluta inte med den novellen , så jävla bra är den . Jag vet att du kan komma på någonting , jag har till och med massor med ideer som kan hända i novellen , skriv tillbaka i min blogg :€


      Datum: 2012-05-24 Tid: 23:01:43 URL: http://bieberfevernovell.webblogg.se/

   Postat av: Anonym

men :( älskade den novellen :(


      Datum: 2012-05-25 Tid: 15:51:02

   Postat av: lejla

Nej kan du snäll inte börja skriva på denna novellen igen? Jag älskar värkligen denna novellen.. Den är inte som alla andra noveller utan det händer mera på denna. Och du skriver grymt bra, älskar din blogg. Jag skulle bli jätte glad om du började skriva på denna igen och det tror jag att många andra också skulle bli. Så snäll börja igen! Du kan räkna med en massa kommentarer av mig iallafall.
SNÄLLA♥♥

Svar: Jag vet att det är många som vill det. Jag ska försöka så gått jag kan! :)Tack föresten :D
justajbnovel.blogg.se


      Datum: 2012-08-27 Tid: 23:29:27

   Postat av: Hanna

Håller med dem andra! Tycker den här novellen är jätte bra faktiskt, skulle vara jätte kul om du kan börja på den igen! :) Har lästa nästan alla dina noveller förutom den du skriver nu, och den här har nog den bästa handlingen. :)<3

Svar: Tack! :) <3. Jag ska se efter denna novellen om jag kan fortsätta med den!
justajbnovel.blogg.se


      Datum: 2012-09-30 Tid: 21:37:12

   Postat av: Anonym

Nej snälla fortsätt skriva på den här den e JÄTTEBRA! Du kan säkert komma på nått bra, den kmr nt bli dålig för due grym! Du kmr säkert komma på nått när du skrivit några kapitel ;) men snälla fortsätt den här novellen en nog min favorit! <3 kan nt nån kompis elr nån kanske hjälpa dig skriva? :) <3

Svar: Jag vet inte jag får se! :) , många som sagt det , jag får helt enkelt se om jag kommer på något :)<3
justajbnovel.blogg.se


      Datum: 2012-11-06 Tid: 00:10:56

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback