HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 43 - Happy birthday Justin Part 2

Last Chapter:
Alla här inne visste väl ändå att det var jag och Justin, jag kunde nog inte komma på någon som inte visste, men ögonen var fortfarande på mig och Justin vilket var en aning pinsamt. Jag tog mig loss i från hans grepp och satte mig brevid Selena. Det tog inte lång tid från när Justin satte sig bredvid mig. "Vad gör du?" Viskade han. "Det känns som folk dömmer" Viskade jag tillbaka. Han suckade. "Sluta, alla vet, det är väl bara lite konstigt antagligen" Sa han. Jag nickade. Kände mig ändå obekväm. "Du kan väl sätta dig vid Chaz och Ryan, eller typ Jermey eller något?" Frågade jag. "Nej, jag kommer ha tid för dom, jag vill sitta bredvid dig på min födelsedag okej?" Jag nickade.
 
Födelsedags middagen gick snabbt och det var många som passade på att ha tal för Justin, hans pappa,mamma,scooter, Bruce, Chaz&Ryan som gjorde en liten skämt grej. Jag hade gett två av mina presenter till Justin. Det ena var en keps som det stod Jb på, en egen designad. Han tyckte den var helfrän faktiskt och det glädje mig. Det andra var ett halsband som jag hade köpt. Jag tyckte det var jätte fint vilket han med faktiskt tyckte, men han tyckte jag slösat alldeles för mycket pengar på honom, vad tur för honom att min andra present inte kostar något då. Jag var hemma och gjorde mig redo för festen, Justin visste om att han skulle bli firad på en fest, men knappt något mer. Ryan och Chaz var hemma hos honom, samt Eric och de fixade sig väl tillsamans. Jassie och Hanna var hos mig och vi fixade oss tillsamans.
 
 
"Kan jag ha den här?" Frågade jag och snurrade runt i min vita tajta klänning. "Självklart, han kommer svimmar när han ser dig" Sa Hanna. Jag himlade med ögonen åt henne. Jag satte mig vid mitt sminkbord och började sminka mig i stället. Jag plattade mitt hår som jag gör allt för ofta nu för tiden så det börjar bli ganska slitet. Jag satte på mig mina svarta pumps sen var jag färdig för att dra till festen. Klockan var åtta och Justin skulle nog redan vara där. Jag, Jassie och Hanna tog våra jackor och gick ut till Hannas bil. Hon körde oss mot den stora lokalen vi hade hyrt. Vi blev insläppta av vakten och vi hängde av oss. Det var proppat när vi kom in och jag kunde skymta Uscher på scenen som sjöng.
 
Vi gick bort mot Selena som satt med Ashley hennes kusin och Ashley Tishdale, Dylan och Alfredo. "Hej snygging" Sa hon när jag kom. "Helloo" Sa jag. "Är det bra eller?" Frågade jag. Hon nickade och log, med Dylan brevid sig. Jag log. Jag gick och hälsade på en massa folk och jag var på väg emot Jassie och Hanna igen som stod med Ashton och Eric men jag stoppades av två armar runt min kropp. "Och vart tror du du ska?" Jag log stort och vände mig om. "Heej födelsedagsbarnet" Sa jag och han log och la armarna runt min svank. "Jävlar vad sexig du är i kväll då" Sa han. Jag himlade med ögonen och kysste han snabbt. "Vad?. Bara sanningen." Jag log smått. Han släppte mig och vi ställde oss vanligt bara förutom att han höll i min ena hand. "Jag hörde att du var inblandad i den här festen" Sade han. Jag skratta till. "Kaaanske det" Sa jag. "Tack i alla fall, det är riktigt coolt" Sa han. "Varsegod" Sa jag. Jag såg hur Justin stelna till med blicken och jag vände mig om och jag kunde inte tro mina ögon när jag såg att det var Kyle som kom in. Han stannade också till. Justin släppte min hand och gick fram till honom. Jag kunde se hur de kramades i en brodlig kram. Kyle hade sitt ansikte mot mitt och jag mimade ett "tack".  Jag log stort och lät de prata. Jag gick sedan över till Hanna och dom igen. Jag nickade mot Justins och Kyles håll och de kollade bort. "Äntligen" Sa Eric. Jag skratta.
 
 
 
Kvällen tog fart och den började närma sig elva. Justin var full. Ganska mycket full, men jag kunde inte bry mig mindre då han fyller arton idag. Kyle var också påverkad det märkte man. Jag var snart inne i ett fotobås med Justin, Jassie och Kyle men när vi kom in så var det två andra där inne med. Några Justin kände tydligen. Vi tog ett foto med dom och sen tog vi några själva också. Vi gick ut på dansgolvet igen och Justin la sina händer på min rumpa medans vi dansade. Jag böjde bak min arm och tog upp de till min svank i stället. Han himlade med ögonen och jag skratta åt honom och kysste honom mjukt. Vi dansade med våra vänner och hade det grymt kul. "Vill du gå hem, så du kan få din tredje present?" Frågade jag. Han nickade och bet sig i läppen. Vi sa hej då och begav oss hem till Justin.
 
Jag tog tag i hans hand och vi begav oss mot övervåningen. Även fast han var lite vinglig så började han skärpa sig. Han förstod väl säkert vad som var på gång. När vi kom in på hans sovrum så vände jag mig om och tryckte honom mot väggen. Han besvarade min kyss och hans händer smekte över hela min kropp. Jag drog av honom hans kavaj så han bara i hans skjorta. "Lura mig inte den här gången" Andades han tungt. "Lovar" Svarade jag och han vände oss om och tryckte mig mot väggen i stället. Han började kyssa och suga mig på halsen och jag njöt för fullt.
 
 
Han placerade sina händer på min rumpa och bärde upp mig och la sig över mig i sängen. Hans telefon ringde och jag har nog aldrig sätt han så frustrerad förut. Jag flinade, blev ändå sur för personen som förstörde. "Vad?" Frågade han i luren. "Ledsen, men nej, jag är hemma, ja hon är med, väldigt roligt, ja, hej då, ja det gör vi, haha kul, ja hej då" Sa han och la på luren. "Så får vi se vart vi var" Sa han och kom emot mig. Jag bet mig i läppen. Han hängde över min kropp och kollade bara in i mina ögon. "Du är väldigt fin ska du veta" Mumlade han. Jag log men ville bara smaka på hans gudomliga läppar igen. Jag drog lite lätt i halsbandet som jag köpt åt honom så han närmade sig mina läppar så han igen kunde trycka de mot mina.
 
 
Han satte sig lätt upp och drog av sig sin tshirt. Jag bet mig smått i underläppen och han log sexigt. Han tog sina händer i mina och drog upp mig så jag satt på knä. Han drog upp min tajta klänning över axlarna så jag endast var i underkläder. "Så jävla snygg" Sa han och pressade sina läppar mot mina. I vanliga fall skulle jag rodnat men jag hann verkligen inte tänka på det. Han snurrade runt oss så jag var överst. Jag satte mig i gränsle över honom och började ficka med hans skärp så jag kunde med hjälp av honom dra av hans byxor. Hans ögon var inte hasselnöts bruna som de brukar vara, utan som förra gången var de näst intill svarta, men även denna gången var det väldigt upphetsande. Vi var båda i underkläder och Justin knäppte lätt upp min bh. Hans ögon var klistrade mot mina bröst vilket var en aning obekvämt så jag la mig mot hans bröst korg och kysste hans läppar. Det tyckte han inte om utan vände snabbt på oss så jag låg underst igen. Han tog mitt högra bröst i hans hand och började massera det lätt medans han fortsatte att kyssa mig på min hals. Jag stönade ofrivilligt.
 
Han kysste mig mellan mina bröst och kysste mig ner mot troskanten. Han drog av mina trosor i ett kvick och placerade sin hand på mitt underliv. Jag ryckte till och innan jag visste ordet av hade han trängt in ett finger. Jag släppte ut mina stön. "Justin" Kved jag medans han trängt in ett till. Han kysste mig och jag kunde känna hur en stor våg av njutning bara sköljde av mig. Han log stort åt mig. Jag satte mig upp och började kyssa på Justins mage. Jag såg hur han kämpade. Hela han ryst när jag var framme vid kalsonglinningen. Jag drog försiktigt av de och tog honom i min hand. Jag har aldrig sätt Justin så. Han drog sitt huvud bakåt i njutning och jag älskade att se honom så. "Ari, du måste stoppa nu" Sa han. Jag gjorde som han sa och la mig på kudden bredvid honom. Han satte sig på knä över mig och var på väg att tränga sig in i mig men stoppade för att kyssa mig en sista gång. "Hur många gå-?" Han hann inte ställa hela frågan. "Tre, ta det försiktigt" Sade jag. Han nickade.
 
Han placerade sig mot min öppning och började tränga sig in i mig. Det sved lite, han var antagligen större än Kyle. När hela hann var inne så lät han mig formas efter honom sen började han köra ut och in. Han kysste mig för att kväva mina stön. Det hjälpte lite i alla fall. Våra tungor lekte med varandra men sen klarade jag inte mer. "Justiiin" Kved jag. "Ååh" Stönade han.
  Vi körde på ett tag tills jag kände hur jag skulle komma för en tredje gång. "Justin, snart" Stönade jag. "Jag med." Sade han. Vi båda kom och han damp ner bredvid mig, båda lika utmattade. "Grattis..." Jag kollade på klockan. "I efterskott." Sa jag eftersom den var över tolv. "Tack, bästa födelsedagen hittils" Sa han och jag kände hur jag rodnade.
 
 
 
Herre gud vad awkward, undra hur många gånger jag skrivit om detta. Men aja THEY DID IT.
Hur vill ni ha sexscenerna?. Mer detaljerat än det jag skrev, mindre?, mer gifs/inga gifs. "att de visar mer på gifsen". Säg mig bara hur ni vill ha det! Komentera! :)


   Postat av: Anonym

MER OMG SÅ AWSOME


      Datum: 2012-11-05 Tid: 20:30:10

   Postat av: Josse :)

Jättebra!! mer gifs och mer detaljerat hehe ;)


      Datum: 2012-11-05 Tid: 20:45:17

   Postat av: Anonym

De var jätte bra de du skrev nu, De är liksom lagom då de är deras första gång, Men framåt tiden så kanske de kan bli lite vildare? HAHA wow, de lät konstigt :P


      Datum: 2012-11-05 Tid: 20:48:34

   Postat av: Anonym

Så bra kapitel hihi. Älskar sexscenerna, och detaljer! Sex hör ju till livet :)


      Datum: 2012-11-05 Tid: 22:50:27

   Postat av: Anonym

Grymt bra!


      Datum: 2012-11-05 Tid: 23:09:05

   Postat av: Anna

Jätte bra!! ;)


      Datum: 2012-11-05 Tid: 23:18:48

   Postat av: Smileee

Jättebra du kan ha mer gifs om du vill då behöver du ju inte skriva lika detaljerat :)


      Datum: 2012-11-06 Tid: 16:42:20

   Postat av: Anonym

Skriv super detaljerat!! Ha Mera sex scener med och massa gifs :3 lol xx


      Datum: 2012-11-06 Tid: 21:09:11

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback