HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 44 - Dont you wanna be my girlfriend?

Last Chapter:
 När hela hann var inne så lät han mig formas efter honom sen började han köra ut och in. Han kysste mig för att kväva mina stön. Det hjälpte lite i alla fall. Våra tungor lekte med varandra men sen klarade jag inte mer. "Justiiin" Kved jag. "Ååh" Stönade han.
  Vi körde på ett tag tills jag kände hur jag skulle komma för en tredje gång. "Justin, snart" Stönade jag. "Jag med." Sade han. Vi båda kom och han damp ner bredvid mig, båda lika utmattade. "Grattis..." Jag kollade på klockan. "I efterskott." Sa jag eftersom den var över tolv. "Tack, bästa födelsedagen hittils" Sa han och jag kände hur jag rodnade.
 
Jag vaknade av mig själv. Jag sneglade på klockan, redan ett. Jag drog mig ur Justins grepp försiktigt för att inte vecka honom. Vi hade sovit med hans överkasst då det var väldgit varmt. I stället för att leta reda på alla mina kläder som låg lite över allt på golvet tog jag hans täcke som låg på golvet och virade in mig i det och gick in på hans badrum för en dusch. Jag hoppade snabbt in i duschen och lät vattnet rinna ner över min kropp. Jag tog inte värst lång tid på mig och var snart klar. Jag snodde två av hans haddukar. En till kropprn och en till håret. Jag virade in mig i handduken och gick ut tillsamans med täcket i min arm. När jag kom ut hade Justin satt sig upp i sängen men hade fortfarande överkastet över halva kroppen. "Varför sa du inte till att du duscha?" Frågade han. Jag ryckte på axlarna och flinade. "Kom hit" Sa han. Jag skratta och hoppa upp o hans säng.
 
Jag satte mig brevid honom och han la en arm över mig. Jag böjde mitt huvud upp så han kunde kyssa mig. Jag kysste honom tillbaka mjukt. "Tack för i går" Log han flirtigt. Jag himlade med ögonen. "Gå och duscha, du är ofräsh" Sa jag och skratta. "Och vems fel är det?" Frågade han. Jag himlade med ögonen och ställde mig upp ur sängen. Jag hade ingenting extra att ha på mig. "Justin" Gnällde jag. "Jag har inte kläder kvar" Sa jag. "Jag har i alla fall ett par trosor som är dina" Sade han. Jag kollade chockat på honom. "Du glömde de förra gången du sov här, jag har tvättat dom" Sa han. Jag skratta. "Vart är dom då?" Frågade jag. "Inne i min garderob, du hittar dom så fort du kommer in." Sa han. Jag nickade fundersamt. När jag kom in hängde de på en krok, jag skratta för mig själv och drog på mig dom. Jag letade lite i Justins garderob efter kläder och bestämde mig sedan för att par gråa mjukisbyxor som jag drog upp så de inte skulle vara allt för stora, sen tog jag en munk tröja och drog på mig.
 
Justin kom in med en hadduk runt hans höft, han såg riktigt sexig ut om jag får säga det själv. "Jag går och gör frukost" Sa jag och kysste honom snabbt. "Gör det" Sa han och jag nickade och gick ner för trappan. Jag tände alla lampor då det inte ser särkilt roligt ut med släckt hus. Jag rotade runt i Justins skafferi och tog ut mackor. Jag tog också ut nutella från kylen och mjölk. Började bre mackor till han och mig och tog sedan upp mjölkpaketet, två glas och mackorna upp på övervåningen. Jag gick in med dom i sängen för jag tänkte inte lämna den idag nämligen. "Ställ det på sängbordet jag ska bara hämta en huvudvärkstablett." Sade han. "Bakis?" Frågade jag. Han himlade med ögonen och gick in till badrummet.
 
Tvn i hans rum satte jag på och det första som kom upp var ModernFamily så det lät jag vara på. Justin kom in i rummet och satte sig brevid mig. Han la brickan med mackorna i hans knä och gav mig ett glas mjölk som jag ställde vid min sida. "Kan vi inte sätta på en film?" Frågade han. Jag nickade. "Vilken?" Frågade jag. "Jag vet inte" Sade han och fipplade med sin fjärkontroll som han tog upp vilka filmer han hade på sin tv. "Okej, ska vi börja med The notebook?" Frågade han. Jag skratta åt honom. "Vi ser alltid den, kan vi inte se någon komedi, jag kommer börja tjuta" Sa jag. Han skratta åt mig. "Okej, vad sägs om, american pie the reuionion?" Frågade han. "Okej" Svarade jag och log. Han satte i gång den och vi började äta våra mackor. "Varför är du så fin klädd?" Frågade jag.
 
 
"Vadå finklädd?" Frågade han och log. "Ja, du har jeans, en snygg tröja, fixat håret och ett armband, liksom gemför våra klädeser" Sa jag. Han skratta. "Äsch måste ju klä mig fint inför dig" Sade han. Jag skratta och fortsatte kolla på filmen och äta mina nutella mackor.
 
*
 
Vi hade sätt på tre filmer idag och klockan hade redan slagit fem och vi hade verkligen inte gjort något. "Seriöst det är irriterande att du är så finklädd, vi är bara hemma" Sa jag. Han skratta. "Jag sa ju att jag vill vara fin inför min flickvän" Jag blev helt chockad. Jag fick inte fram något utan jag stannade bara och han vände sig bakåt. "Vad?. Vill du inte vara min flickvän?"
 
Komentera lovies.


   Postat av: Anonym

jättebra


      Datum: 2012-11-07 Tid: 19:47:30

   Postat av: Emelie

OMG äntligen :) hahah meer <3


      Datum: 2012-11-07 Tid: 20:51:40

   Postat av: Anonym

MEEEEEEEER


      Datum: 2012-11-07 Tid: 21:15:46

   Postat av: Evelina

alltid lika bra :'o ååh, meer!


      Datum: 2012-11-07 Tid: 21:42:01 URL: http://justbiebzz.blogg.se

   Postat av: Evelina

Super bra!!


      Datum: 2012-11-07 Tid: 21:53:10

   Postat av: Mia

SJUKT BRA


      Datum: 2012-11-07 Tid: 22:30:45

   Postat av: Anna

Super bra!! :)


      Datum: 2012-11-07 Tid: 23:26:41

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback