HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 48 - To you Ariana

 
Last Chapter:
Jag fick inget svar och jag suckade frustrerat, hon var arg. "Kom igen, det är inte så farligt, det är bara att snacka med henne" Sa Kenny. "Du förstår inte, när hon blir arg, så blir hon jävligt, arg. Man kan inte få henne att prata med än, jag skojar inte" Sa jag. "Gör något för henne då, så ni blir sams." Sade han. Det var ganska smart. Jag satte mig i bilen, och snart hade jag kommit på världens bästa ide, vare sig Scooter skulle gilla den eller inte, skulle jag göra den ändå.
 
Arianas Perspektiv:

Grejen var att han varken ringt eller kommit hit. Hade han ens försökt?. Okej ringa förstår jag att han inte kunnat göra, jag slog ju min telefon i väggen. Selena hade kommit hem, eller hem och hem. Vi var i New York, så hemma var hon ju inte, men en paus från hennes filmning hade hon. ”Kom igen, du kan väl följa med på galan ikväll?” Frågade hon ledsamt. ”Jag vill inte” Sa jag. ”Kom igen, fatta vad kul du kommer få, du kommer få se en massa kändisar, vem som helst skulle vilja få den här möjligheten, jag vill inte sitta själv” Sa hon surt. ”Du ska inte sitta själv, Dylan” Sade jag. Hon suckade. ”Kom igen Ari, var inte så tråkig, du kommer ju ändå sitta och kolla på det på hotellrummet, då kan du ju lika gärna se det live, jag vet att du är sur över Justin, men det blir inte bättre att bara sitta här” Sa hon. Jag suckade. ”Fine, men jag har inte ens något att sätta på mig.” ”Joho du, jag visste att jag skulle övertala dig, jag har med mig en klänning” sade hon. Jag himlade med ögonen åt henne, så typiskt henne.

 

”In i duschen med dig” Sa hon. Jag suckade och gick in i badrummet. ”Skynda dig, Karen kommer snart och ska sminka oss och så” Sa hon. ”Jaja” Sa jag och drog av mig mina kläder och satte på det varma vattnet. Jag ställde mig i duschen och lät mina tankar vira runt i mitt huvud. Jag visste inte hur jag skulle reagera när jag såg Justin, jag var sur på honom, han kunde väl i alla fall få tag på mig?. Säga något?. Jag menar, visst jag var sur, han lovade faktiskt att berätta och jag var trött för att gömma oss det har snart hållit på i tre månader om inte mer, kunde inte riktigt hålla koll på datumet. ”Ari, är du klar snart?” Frågade Sel. Oj, kanske hade stått här alldeles för länge. Jag stängde av vattnet tog en handduk och torkade mig, virade en runt kroppen och en i en turban runt huvudet. Gick sedan ut till Sel igen. Hon hade på sig en jätte fin guldig klänning. ”Ååh, vad fin du är” Log jag. Hon fnittrade till. ”Jag ska inte gå på röda mattan va?” Frågade jag allvarligt. ”Nej inte om du inte vill” Sade hon. ”Bra, det vill jag inte” Sa jag. ”Okej, då behöver du inte, gå med Ashley backstage eller kolla på mig, gör vad du vill” Sa hon och log. Jag nickade och satte på mig underkläder och drog sedan på mig klänningen. Den var fin, det var en svart lång klänning. Genom skimlig där nere. Det knackade på dörren och Sel öppnade till Karen. ”Så tjejer, nu ska ni bli fina” Jag log smått. ”Ari, du kan börja med att torka ditt hår så börjar jag med Selena först” Sa hon. Jag nickade och satte på hårfönen.

 

*

 

Vi satt i limon, jag Ashley, Sel och Dylan. Det var lite pinsamt tyckte jag i alla fall. När vi klev ur fotades vi tillsammans sen var och en vilket jag hatar. Dylan och Selena gick mot röda mattan men de fick inte gå ut en så vi ställde oss backstage så länge. Jag var glad att jag inte skymtat Justin i alla fall, jag visste verkligen inte vad jag skulle göra då. Jag tror jag skulle få panik, börja skaka, och där med ramla i mina klackar, vilket inte skulle se särskilt snyggt ut. ”Så, eran tur” Sade någon man till Dylan och Sel. ”Selena, hitåt, Selena, Dylan, Dylan kolla hit” Papzen var galna där ute och jag log smått och kollade in Dylan och Sel med varandra, de hade leende på läpparna och Sel såg verkligen lycklig ut, vilket glädje mig.

 

 Tumblr_lpl1xinyl41r0yjqpo1_500_large

Vi mötte de inne i arenan och gick för våra platser. Vi hade längst fram i nästan mitten. Selena hade sagt att Justin hade sin plats på andra sidan så jag kunde lättat andas ut. Galan började med Carly Rae Jepsen som började sjunga sin hitlåt Call Me Maybe. En låt som verkligen sätter sig på huvudet. Sen kom Demi ut som var presentatör och Sel stod och klappade högt. Jag log, det var synd att de glidit isär som de gjort, de var ju verkligen bästa vänner för några år sedan. Priser började delas ut hej villt, och folk uppträdde. Jag la uppmärksamheten när ”Best Band” Skulle utkallas. Selena var nominerad där, och inte nog med det hon vann. Hon ställde sig upp och log stort. Hon kramade om Dylan och sedan mig sen gick hon upp mot scenen. Det är det sämsta med att hon vann är att jag nyss syndes på tv för hela världen vilket gjorde mig nervös. Selena kammade också hem Best Look. Best Male var här näst och jag kunde inte låta bli att le stort när Justin vann priset, även fast jag var sur kunde jag inte låta bli att känna hur jag rös när han gick upp på scenen. Justin kammade hem Best Music video dirrekt efter och jag log med. ”Vi tar reklam, och efter reklamen kommer Justin Bieber att uppträda” Jag log smått. Under reklam pausen delades ”Best New” ut och sedan var det bara underhållning.

 

”Så vi är tillbaka efter pausen, Gör er redo för Justin Biiiieeeeeber” Jag som alla andra trodde väl att introt till Boyfriend skulle börja spelas som han släppt för några dagar sedan, men alla vart nog lika chockade när Justin klev ut på scenen med en gitarr på scenen. ”Hej guys” Sa han i micken. ”Ni undrar kanske varför jag står med en gitarr i handen, jag hade inte tänkt att köra min nya singel, tro mig ni kommer få höra den ett antal gånger ändå. Det är så här att jag tänkte köra en sång som jag hållit på med i kanske två månader men inte kommit särskilt långt på den, men de senaste dagarna fick jag en väldigt mycket inspiration, tack vare en person. Det var så här att i lördags så var jag på en intervju här i New York och jag blev frågad i fall jag dejtade en viss tjej, jag svarade nej. Men jag ljög och det skulle jag inte gjort för jag sabbade allt för mig själv, men här är i alla fall en låt, den är tillägnad till dig Ariana Teefey.”  

 

komentera ;)



   Postat av: Sara Mähler

ÅH SHIT VAD BRAAA!!!! SÅ JÄVLA GULLIGT :D:D:D DU ÄR BÄÄÄST !!!! Kan du inte hitta en video där han sjunger en gullig låt som är akutisk ?:D

Svar: already did my friend ;)
justajbnovel.blogg.se


      Datum: 2012-11-15 Tid: 21:57:03

   Postat av: Anonym

Meeeeeer


      Datum: 2012-11-15 Tid: 22:04:18

   Postat av: Anna

Super bra. :)


      Datum: 2012-11-15 Tid: 22:30:38

   Postat av: Anonym

Åhhhhhhh!! Superbra!


      Datum: 2012-11-15 Tid: 22:53:05

   Postat av: Evelina

Ahhha! Jag älskar din blogg!! Super bra kapitell!! Meer


      Datum: 2012-11-16 Tid: 07:12:23

   Postat av: Anonym

sjukt bra <3


      Datum: 2012-11-16 Tid: 12:59:36

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback