HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 52 - Who do you think you are Part 2

Last Chapter:
"Du vet ju inte ens vad jag behöver" Justin hade vevat ner rutan. "Jag väljer, eller så kan du ju följa med" Han borrade blicken i mig. Jag skrattade och gick in i affären. Jag tog en korg och la i lite bröd, pasta, köttfärs, grönsaker, mjölk, läsk, en massa godis och chips. Jag gick sedan till kassan och la upp sakerna på rullbandet. Jag betalade och gick sedan ut ur den trånga affären med alldeles för mycket människor. Någon bumsade in i mig och jag suckade. "Ursäkta Ariana, men vem tror du att du är?"
 
Jag kollade chockat bakåt och fick se Sarah i egen hög person. "Ursäkta?" frågade jag. "Du behöver inte tro att du är något bara för att du dejtar eller vad du nu gör med Justin Bieber" Jag fnös. "Vad menar du?" Frågade jag. Sarah var en person som hade gått på min förra skola. En blond bimbo som jag aldrig kommit överens med. "Tro inte att du är något, visst du kanske har en känd "Syster" eller what ever, men din pojkvän kommer snart inte längre vara din pojkvän utan han kommer att vara min" Sa hon. Jag fnös roat. "Really?" Frågade jag henne. "Lek inte Ariana, både du och jag vet att jag kan få vem som helst" "Verkligen?, vem var det som fick Kyle? Som du var så kär i, vem var det som fick Justin?" Frågade jag henne och la armarna i kors. "Bitch" Sade hon och bitchlappade mig. Jag tog mig för kinden och kollade efter henne. Jag suckade irriterat och tog upp kasserna i händerna och begav mig mot Justins bil igen.
 
Jag gick först till bagage luckan och la in påsarna och satte mig sedan där fram. Jag var på väg att böja mig fram och kyssa Justin men han stoppade mig. "Oh my god, vad har hänt?" frågade han. "Vad?" frågade jag. "du är helt röd om kinden" Sade han. Jag suckade. "Ljug inte" Sa han. "En tjej slog mig" Sa jag. "Va?" Frågade han chockat. "Varför?" Frågade han. "För att jag skulle sluta att "Va något"" Sade jag. "Vem var det?" Frågade han. "Någon idiot från min förra skola" Sa jag. Han suckade. "Jag är ledsen" Jag log smått. "Det är lugnt" Sade jag. "Nej det är det inte, det här ska inte få hända" Sade han. "Babe, det är lugnt, jag mår bra." Sa jag säkrande. "Okej, men om-" "Kör bara" Sa jag och log smått. Han gjorde till slut som jag sa vilket var lättande. När vi kom fram till Justin såg jag en välbekant bil på uppfarten. Pappas. Han stog lutad mot bilen med armarna i kors. "Oh nej" Sade jag. Jag kunde känna att det var något dåligt som skulle hända, annars hade han smsat och sagt att jag skulle komma hem. Justin stannade på uppfarten och vi gick ur bilen. "Pappa?" Frågade jag. "Hej Kiddo, hoppa in i bilen, vi ska hem." Sade han. "Men- me" "Gör som jag säger." Sa han. Jag suckade och satte mig i bilen.
 
Jag såg hur Justin och pappa stod och pratade med varandra och jag kunde se att pappa inte var glad. Jag suckade. Något var på gång och jag var inte riktigt sugen på att veta vad det var heller. Pappa gick in i bilen och började snabbt köra där i från så jag hann knappt vinka hej då till Justin. "Vad var det där om?" Frågade jag irriterat. "Du tar allt förgivet Ariana. Du har inte hört av dig och du har varit i New York och utan att fråga att sova där en extra dag" Sade han. Jag suckade. "Jag är inget barn" Sade jag. "Det är det du är. Du är sexton år, Justin är arton han får göra vad han vill men det får inte du. Jag har vårdnad över dig i två år till, och det menas att det är jag som bestämmer vad du gör och inte" Sade han. Jag suckade. "Okej, förlåt, kan du köra tillbaka mig nu?" Frågade jag. "Nej" Sade han. "Varför inte?" Frågade jag argt. "För jag bestämmer att du ska sova hemma i natt" Sa han.
 
 
Jag suckade. För att inte göra honom mer arg så bestämde jag mig för att fråga om Stratford. "Kan jag hänga med Justin till Stratford imorgon?" frågade jag. "Jag vet inte, låt mig tänka på saken" Sade han. "Men vad är problemet varför skulle jag inte få?" "För att jag vet inga detaljer ariana, jag vet inte hur länge du ska vara borta jag vet ingenting. Jag är inte så förtjust att du umgås med Justin så mycket, Jassie och Hanna då?" Frågade han. Jag suckade. "Jag har tid för dom med" Skrek jag. "Vad är det du har emot Justin?. Du var aldrig så här mot Kyle" Skrek jag. Han stannade bilen och vände sig om. "Vet du varför jag är så här, jag är rädd om dig, och jag vill inte att samma sak ska hända dig som hände Selena när hon var tillsamans med Justin" Sade han. "Va?" fårgade jag irriterat. "Han gjorde henne gravid Ariana"


   Postat av: Ewweh

Vänta lite, ÄR hon gravid, Eller VAR hon? :O<3 SJuuukt bra! meer! :D


      Datum: 2012-11-25 Tid: 20:13:55 URL: http://justbiebzz.blogg.se

   Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER


      Datum: 2012-11-25 Tid: 20:27:58

   Postat av: Anonym

Sjukt bra ;)


      Datum: 2012-11-25 Tid: 21:03:25

   Postat av: Evelina

OMG! Super bra! Älskar din novell! Måste få meer snabbt!


      Datum: 2012-11-25 Tid: 22:32:56

   Postat av: maja

NEEEEEEEJ OMG DETTA HÄNDE INTE PRECIS OMG


      Datum: 2012-11-25 Tid: 22:43:42

   Postat av: Bella

Ahh du får bara inte sluta så!! MEEERA NUU!! ;) haha det jag menar är skit bra som vanligt :)


      Datum: 2012-11-25 Tid: 22:45:48

   Postat av: Anna

WHAT!?! Super spännande!! :)


      Datum: 2012-11-27 Tid: 20:46:56

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback