HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 54 - Going

Last Chapter:
Du svarade inte när jag ville få tag på dig, så jag kom hit i natt, genom ditt fönster" Sade han. Jag kollade chockat på honom. "Jag sa att jag inte ville prata med dig, och så kommer du hit, hur fan tänker du då?" Frågade jag argt. "Att något är fel?. Inget var fel när du åkte?. Vad har hänt?" Frågade han. Jag suckade och kände hur jag skulle när som helst börja gråta igen. "Ari?" frågade han. "Okej Justin, när hade du tänkt att berätta att du knullade min syrra gravid?"
 
Justin stod stilla med blicken. Det klar gjorde saken, det var sant. Jag skakade på huvudet. "Ari" Sade han. Jag kollade på honom med tårar i ögat. "Det var innan du och jag var tillsamans, så du har faktiskt egentligen inte någon rätt att du ska ha vetat detta. Det var jag, brian, mandy och min mamma som visste om detta, och Selena då förstås. Det var ett väldigt svårt beslut för Selena och mig men vi gjorde det rätta" Sade han. Jag kanske hade överregarat. Han och jag var ju faktiskt inte tillsamans när det hände. Men ändå. "Du kunde ju berättat det nu?. Så jag inte skulle få reda på det av min pappa" Sa jag. Han suckade. "Om jag ska vara ärlig så är det inget jag tänker på, detta var för nästan ett år sedan." Sa han. Jag suckade. "Men ändå Justin. Jag förtjänar att få veta" "Varför Ariana?. Varför ska du veta om mitt förra förhållande om vad som hände då?. Det är förflutet, jag är tillsamans med dig nu och inte någon annan" Sade han. Jag suckade. "Okej, förlåt" Sa jag. Han nickade. "Bra" Sade han.
 
Han öppnade sina armar och jag flinade lätt och gick in i hans armar och han kramade mig hårt. "Jag älskar dig och ingen annan, från och med nu så fokuserar vi på vårt okej?" Frågade han. Jag nickade glatt. "Du följer med till Stratford fortfarande hoppas jag?" frågade han. Jag kollade på honom. "Jag vet inte om jag få, pappa var osäker igår" Sa jag ärligt. Han suckade. "Du måste följa med" Sade han allvarligt. "Kom då" Sade jag och tog han i handen och gick ner till undervåningen för att snacka med pappa. Jag gick in i köket med Justin efter mig. "Pappa" Sa jag och han kollade upp från sin tidning. "Justin" Sade han. "Vad gör du här?" Frågade han. "Han kom i natt, strunt samma." Sade jag. "Kan jag följa med till Stratford?" frågade jag. Han suckade. "Åh hej Justin" Mandy kom in i köket. "Vad har ni på hjärtat?" Frågade hon. "Jag undrar bara om jag kan följa med honom till Stratford" Log jag. "Vad roligt, det är väldigt mysigt där. Självklart får du åka, eller hur Brian?" Frågade Mandy. Jag log smått. "Okej då, men du ska ringa mig varje kväll, och sov inte i samma säng, kan du lova mig det Ariana?" Frågade han. "Yes sir" Sa jag och bakom ryggen höll jag kors i mina fingrar så Justin kunde se det och jag flinade lite för mig själv och kunde bara veta att Justin med gjorde det.
 
Jag drog med mig Justin upp på mitt rum igen. "Som om han inte vet att vi kommer sova i samma säng" Sade han. Jag himlade med ögonen åt honom. "Men du, jag har inte ens börjat packa än så jag måste hem och göra det. Men jag kommer och hämtar dig sedan, okej?" Frågade han. Jag nickade. "När åker vi då?" Frågade jag. "Vi kan åka lite tidigare nu, så om tre timmar?" Frågade han. Jag nickade. "Ses sen" Sade han och kysste mig mjukt. Han ställde sig vid mitt skrivbord och var på väg ut från fönstret. "Varför?" frågade jag honom. "Den här vägen är mycket roligare" Sade han. Jag skrattade åt honom och stängde sedan fönstret efter honom. Jag tog fram en väska och gick in med den i min garderob. Jag började med underkläder som jag la ner i väskan. Sedan två par shorts, två par Jeans, några toppar och tröjor. Strumpor och till sist en kofta och Justins tröja som jag sover i. Jag la i smink och hårprodukter och till sist min tandborste och ett par extra skor.
 
*
 
Det var inte långt kvar tills Justin skulle komma nu. Jag stog på Selenas altan och bara kollade ut på La:s gator. Det var fint och man kunde se stranden här i från. Mitt liv ser så annolunda ut gemfört vad det gjorde förra året. Jag kunde då gå ut och göra vad jag ville för då var det ingen som brydde sig, visst jag var Selena Gomez "syster", men det var fortfarande ingen som brydde sig, men nu är jag Justin Biebers flickvän och nu bryr sig alla.
Jag kände ett par händer som täckte mina ögon och jag log stort och la mina händer på hans och snurrade runt och fick se Justin med ett litet leende. "Hej du" Sade jag.
 
 
"Redo att åka?" Frågade han. Jag nickade och log stort. "Vad gjorde du här ute?" Frågade han. "Tänkte" Sa jag och log smått. Han nickade. Han tog min hand och i den andra handen tog han min väska och sen gick vi neråt i hallen. Jag drog på mig mina svarta converse, de mest bekväma skorna som jag vet. "Pappa, Mandy vi åker nu" Ropade jag. De kom ut i hallen. "Hej då gummsan" Sa Mandy och krama mig. "Hejdå" Sa jag och log stort. "hej då kiddo, sköt om dig" Sade pappa. "Jag lovar" Sade jag och kramade han tillbaka.
 
Vi satte oss i Justins Range Rover och började köra mot Lax där Moshe och Pattie skulle möta oss. Det tog inte så lång tid kanske tjugo minuter så var vi framme. Moshe öppnade dörren för Justin och sedan för mig. Det var skrikande fans utanför och en massa vakter. Moshe och andra vakter hjälpte oss in och Justin hann inte stanna och skriva autografer då vi var tvugna och hinna med flyget. Det var kaos innomhus också men till slut kom vi fram till gaten där vi skulle ut till ett privat plan som Justin hyrt. Vi gick in i planet och där satt Pattie. "Heeej" Sade hon. "Hej mamma" Sade Justin och kramade om henne. "Hej Ariana" "Hej Pattie" Sade jag och kramade om henne. Moshe gick på planet och sedan var det bara att åka. Jag tyckte in om små plan då det inte kändes lika dant som att åka stora, de stora kändes tryggare.
 
När vi var uppe i luften så vinkade Justin bort mig till honom. Jag flinade och knäppte upp mitt bälte och halv la mig i hans knä. Han höll om min lilla kropp i gemfört med hans och till slut så somnade jag i hans famn.
 
*
 
"Baby" Jag mumlade till och slog upp mina ögon. "Vi ska landa älskling" Sa Justin. "Har jag sovit hela vägen?" Frågade jag. Justin flinade och nicka. "Förlåt" Sade jag. "Det gör inget, jag älskar att kolla på dig när du sover" Sade han. Jag rodnade och satte mig på min plats och knäppte på säkerhetsbältet. Det var alltid lika obehagligt att landa. Till slut så stannade planet och vi gick av tillsamans. Nu behövde vi inte gå igenom hela flygplatsen utan gick runt och sedan satte vi oss i en bil som någon fixat dit. "Vi ska sova hos min mormor och morfar i natt, sen får vi väl se hur vi gör" Sa Justin. "Okej" Log jag. Vi åkte förbi "Stratford skylten" och var snart framme.


   Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer


      Datum: 2012-11-28 Tid: 19:34:38

   Postat av: Anna

Super bra. :)


      Datum: 2012-11-28 Tid: 22:56:36

   Postat av: Evelina

Super bra!


      Datum: 2012-11-28 Tid: 23:06:26

   Postat av: Anonym

Jättebra!!!


      Datum: 2012-11-30 Tid: 18:31:49

   Postat av: Anonym

bra!1


      Datum: 2012-12-01 Tid: 12:53:37

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback