HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 29 - Semester in Hawaii

Last Chapter:
Han log åt mig och gick in till sitt rum. Jag drog av mig bhn och la mig sedan som jag var. Jag kröp under täcket, jag var trött men jag kände genast att jag inte skulle kunna sova. Hade alldeles för mycket tankar i huvudet. Var ledsen. Det var ingen bra dag. Jag låg och vred, vände på mig jag vet inte hur länge. Kände som jag legat där i flera timmar. Jag orkade inte mer. Jag ville ligga tryggt. Känna värme i min kropp. Jag ville inte vara ledsen. Det var därför jag reste mig upp. Gick in till Justin och la mig brevid honom i sängen. Jag kände hur han vakna till för han tryckte mig intill honom och la en arm över min midja, och då kunde jag somna.
 
Nu satt jag här ändå. Jag hade ändå inte sagt ett ljud till pappa. Men jag satt här på väg till Hawaii av alla ställen. Jassie och Hanna brevid mig. Det var de som övertalat mig, men den som övertalat mig mest var Justin. Han sa att det skulle vara bra. Att jag förstjänade en paus. Jag hade också fått med mig lite saker av Katie som jag skulle ha med mig. Jag hade spenderat denna natt hos Hanna för pappa hade jag helst inte lust att se. När han var på jobbet så var jag hemma och packade mina grejer. Vi var nästan framme vid hotellet vilket skulle bli skönt, man såg hur varmt det var ute. Man ville hoppa i vattnet och svalka av sig. Bilen stannade och vi gick ut och man kände hur solen stekte. Det var härligt.
 
Jag Jassie och Hanna sprang dirrekt till vattnet. Vi drog av oss våra kläder så vi hade våra bikinisar och vi sprang ut på bryggan och hoppa i vattnet. Jassies mamma och Hannas mamma skulle checka in oss. Det var skönt i vattnet. "Den här veckan kommer bli bra ska du se" Sa Hanna. "Jag hoppas det" Log jag. Vi gick upp för den stora bryggan och Jassie dykte snyggt i vattnet. "Kolla här då" Sa jag och ställde mig med ryggen mot vattnet. Jag hoppade bakåt och gjorde en snygg bakåt volt.
 
this is what makes Kylie Jenner 10x more awesome
 
"Wow hur har du lärt dig det?" Frågade Hanna och hoppa i vattnet. "Jag vet inte" Skratta jag.  Vi gick upp för vattnet och kom alla på att vi inte hade några handdukar men som tur var så såg vi deras mammor på väg neråt mot oss med badväskor och annat. Vi gick upp till våra stolar och tog oss en varsin handduk. "Ni har rum nummer 425 på våning fyra. Vi har ett dubbelrum på 234" Sa Jassies mamma. "Okej tack" Log vi.
Vi virade om oss i handdukarna och vi gick upp till våra rum.
 
Vi öppnade dörren och det var en jätte fint rum faktiskt. Ett stort lyxgit badrum, en dubbel säng och en enkel säng. En platt tv och en liten soffgrupp. "Jag paxar duschen" Sa jag och gick in i badrummet. Jag duschade av mig snabbt och gick sedan ut igen. Jag tog på mig ett par shorts och en bandeuo. De duschade också och sen gick vi ner igen. Vi gick till baren och tog oss en varsin coola. Sen gick vi tillbaka och satte oss på solstolarna. "Det här är livet" Sa Jassie. "Ja, det är det" Sa jag glatt. "Får jag ta första ´kortet på er eller?" Frågade Hanna. Jassie satte sig på min stol och vi höll upp två gratis ansiktskrämer som man fick med.
 
 
Jassie gick och satte sig på sin stol igen och jag lutade mig tillbaka och kollade runt på telefonen. Det suger på hemskolningen nu.... Justin skickade ett medelande som fick mig att le lite smått. Hehe. Snart hemma igen, du får stå ut ;). Jag skickade det. Jag vet :( Skrev han. Jag skratta lite för mig själv. "Vet ni vad det är för dag imorgon?" Frågade Hanna. "Ónsdag?" Frågade jag. "Ja, men alla hjärtans dag." Sade hon. Jag skulle vara själv på alla hjärtans dag. "Vad sägs som en tjejkväll, inga killar bara vi?" Fråga de. "Det låter bra" Svarade jag.
 
 
OH MY GOD. SÅ tråååkigt kapitel så jag typ dör. men jajajaja. dålig upptadering med för den delen, men nu orkar jag inte skriva mer, så ciao och hejdå.
 


   Postat av: Evelina

Super bra! Meer snabbt!


      Datum: 2012-10-13 Tid: 17:18:25

   Postat av: Anonym

Sjuuuukt bra! Justin borde komma och överraska :D


      Datum: 2012-10-13 Tid: 17:50:55

   Postat av: Anna

Super bra! :)


      Datum: 2012-10-13 Tid: 19:43:55

   Postat av: Ellen

Heeej :)vill bara säga att jag älskar din novell och att du MÅSTE skriva mer :) <3


      Datum: 2012-10-13 Tid: 21:56:22

   Postat av: elena

super bra


      Datum: 2012-10-14 Tid: 21:42:49

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback