HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 36 - Talking to Kyle

 
Last Chapter:
"Justin" Sa jag. "Inte nu, inte här" Sa jag. Han suckade, fast jag såg att det var på skoj. "Du har rätt, jag ska ändå åka och prata med Kyle" Sa han. Jag nickade, kände mig lite nervös för hur det skulle gå bland dem, jag ville verkligen att de skulle vara vänner för de var verkligen jätte bra vänner. "Men jag drar nu då?. Stannar du tills jag kommer hem?" Frågade han. "Det kan jag göra" Sa jag. "Bra" Sa han och kysstem ig snabbt innan han ställde sig upp och begav sig mot hallen.
 
Justins Perspektiv:
Jag ringde på på Kyles hus och jag täckte kik hålet för han hade aldrig öppnat om han hade sett att det var jag. Dörren öppnades tillslut och det var Kyle som öppna. Han kollade bara på mig. "Kan vi snacka?" Frågade jag. "Varför skulle jag vilja snacka med dig Bieber?" Frågade han. Han sa alltid mitt efternamn när han var sur. Jag suckade. "Kom igen." Suckade jag. Han suckade och släppte in mig. "Så.?" Frågade han spydigt. "Jag vill verkligen be om ursäkt Kyle. Jag är ledsen för vad jag gjorde" Sa jag. "Det tror jag inte du är, du fick ju tjejen eller hur?" Frågade han. "Jo jag är ledsen Kyle, jag förstörde våran vännskap" Sa jag och han fnös. "Vad du gjorde, du bevisade att vi aldrig haft en riktigt vänskap, för om vi hade haft det hade du fan aldrig gjort så mot mig" Sa han. Jag kollade skuldsamt ner i golvet. "Jag-" Jag visste inte vad jag skulle säga. "Jag förstår att du är arg, och jag vet att jag tog din flickvän och allt det där. Men det var inte meningen"
 
"Klart det var meningen Justin, du hade inte gjort det annars" Jag suckade. "Jag menade inte så. Jag vet inte hur jag menade men jag ville inte göra illa dig, jag kunde bara inte stå emot mina känslor" Sa jag. Han fnös. "Så dina känslor för Selena bara försvann när du knullade min flickvän eller?" Frågade han. "För det första så har jag aldrig haft sex med henne, och för det andra vet du att jag och Selena var på väg att göra slut, för du var den ända jag berättat det för" Sa jag argt. "Det är ändrat från och med nu kan jag tala om, för du och jag är längre inte vännger, kan du vara snäll att lämna mitt hus tack?" Frågade han. Jag gav upp för den här gången, men jag skulle få tillbaka honom som vän, jag skulle bara det.
 
 
Jag drog mig hemmåt igen och det tog inte lång tid innan jag var det. Jag gick rakt in och gick upp på övervåningen eftersom hon inte var någonstans där nere, jag fann henne i mitt sovrum på sängen, hon låg och sov så sött.Det åg också ut som hon skulle ramla ner vilken sekund som helst. Jag log smått och tog ett foto av henne. Jag kysste henne lätt på hennes läppar så hon skulle vakna vilket hon gjorde. "Hej" Log hon. "Hej" Svarade jag. "Hur gick det?" Frågade hon. "Inte så bra" Sa jag. Hon log snett. "Igentligen borde jag väl med gå dit, men jag borde vänta lite" Sa hon. "Ja, det borde du nog" Sa jag.
 
Hon satte sig upp i sängen och gnuggade sig i ögonen. Jag flinade åt henne. Jag hoppade upp i sängen och satte mig brevid henne, men fick inte länge sitta ensam för hon placerade sig i mitt knä. "Ska vi bara sitta så här hela dagen?" Frågade jag och skratta. "Aah, jag orkar ingenting" Sa hon. Jag skratta och böjde mig lite fram så jag kunde kyssa hennes kind. Hon log stort och jag såg hur hon blev rosig om kinderna. Jag tyckte det var sjukt att jag kunde få henne rosig av bara en kyss på kinden. "Nae lilla du, vi kan inte sitta här hela dagen" Sa jag och jag reste mig upp från henne och satte mig på sängkanten. "Snälla Justin, vi kan ha lite kul" Sa hon och kunde inte hålla sig för skratt när hon närmade sig mitt ansikte och skulle antagligen kyssa min kind men skrattade i stället.
 
 
Jag log åt henne. "Kom nu Ari" Sa jag och ställde mig upp. Hon skrattade och gjorde ett täcken att jag skulle vända mig om. Jag förstod vart hon var på väg. Hon satte sig på min rygg och jag gick i väg med henne. Hon placerade sitt huvud på min axel så våra kinder nuddade varandra. "Justin jag måste nog hem" Sa hon och sucka. Jag kunde väl ana det. "Jo, jag kan förstå det" Sa jag och skratta lätt. Jag släppte ner henne så vi gick ner för trappan tillsamans. "Men vi ses imorgon?" Frågade hon. "Ja, vi har ju skola" Sa jag. "Juste" Sa hon och skratta. Hon klädde på sig sina ytterkläder. "Hejdå" Sa hon och kysste mig snabbt. "Hejdå" Sa jag.
 
Tråkigt kapiteeeel igen, vet ni varför?!?!. För jag är så trött och pluggar ihjäl mig så har inte orken men snart är det höstlovvv!! Pusss. Komentera
 
 
 
 
 
 
 


   Postat av: Anonym

Bra ändå :D


      Datum: 2012-10-24 Tid: 21:52:39

   Postat av: Evelina

Super bra!


      Datum: 2012-10-24 Tid: 22:27:58

   Postat av: alex

Wiihooo more !! :D jätte bra som vanligt <3 xx


      Datum: 2012-10-24 Tid: 22:32:45 URL: http://www.itsonlyonedirectiontomyheart.blogg.se

   Postat av: Anna

Jätte bra!! :)


      Datum: 2012-10-24 Tid: 23:53:04

   Postat av: Amanda

Jättebra!!!


      Datum: 2012-10-25 Tid: 20:59:24

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback