HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 39 - Wonderful day

Last Chapter:
Han skrattade vilket jag med gjorde, men jag struntade i det och jag pressade mina läppar mot hans. Han besvarade kyssen mjukt. "Gillade du den?" Frågade han. Jag nickade och satte mig upp så jag satt på hans midja vilket han inte hade något emot. "Tack Justin verkligen. Det var jätte fint skrivet också" Sa jag och jag kunde känna hur jag rodnade. Han log åt mig. "Eric och Hanna kommer när som helst, så vi kanske ska ställa oss upp i alla fall" Sa han. Jag skratta och ställde mig upp.
 
Det ringde på dörren och jag stod och stekte på köttfärs så Justin gick och öppna. "Heej" Hördes det i hallen. Jag väntade i stället tills de skulle komma hit. "Hej du" Sa jag när Hanna kom in i köket. "Varför sa du inget" Viskade jag i hennes öra och hon skratta. "Sorry" Sa hon. Jag himlade med ögonen. "Hej Eric" Sa jag och kramade om honom med. "Hej Ari" Sa han. "Så har du sett till att kvinnan står på sin rätta plats, Justin?" Frågade Eric på skämt och jag himlade med ögonen. "Jajemen" Sa Justin. Eric skratta. "Väldigt rolig killar" Sa jag. De skratta igen. De gick i väg och lämnade mig och Hanna i köket. Typiskt killar. Hanna hjälpte mig i alla fall med grönsaker till taco kvällen. Maten blev klar fort och vi dukade fram vid bordet.
 
"Sååå" Ropade jag så killarna skulle höra. De kom ner från övervåningen. "Ni är skyldiga oss nu" Sa Hanna. "Jaja" Sa Justin och jag skratta. Vi satte oss vid köksbordet och högg in på maten. "Så det är ni två nu eller?" Frågade Hanna. Som om hon inte visste liksom. "Jajemen" Sa Justin och jag rodnade och kollade ner i maten. "Och ni två då?" Frågade jag och båda två flinade. "Ååh ni är så söta" Sa jag och Eric kollade och log på Hanna som var helt rosig om kinderna. "Passa dig bara Eric, om du sårar henne" Sa jag hotfullt. "Jag kommer inte såra henne, jag lovar" Sa han. "Och om du Justin sårar Ari då blir det samma sak" Justin tog upp händerna. "Jag lovar" Sa han. Jag skratta. "Varför har ni inte sagt något för det första?" Frågade jag och Eric kollade och skratta mot Hanna igen. "Det var hennes ide" Sa han och skratta åt Hanna.
 
 
"Eric" Sa hon och slog till honom och han skratta igen. "Hanna" Sa jag och kollade menande på henne. "Som om du berätta allt om Justin då" Sa hon och jag gav upp. "Exakt" Sa hon. Jag skratta. Justin tog min hand under bordet och jag log för mig själv. Vi åt upp våran mat och placerade oss i soffan. "Så vad ska vi göra?" Frågade Eric. "Vi går ut" Sa Justin. Jag kollade chockat på honom. "Men Justin" Sa jag. "Strunt samma, vi är fyra pers nu ändå" Sa han. Jag nickade. "Så ni får inte visas tillsamans?" Frågade Eric. Justin skakade på huvudet. "Men, vi går ut ändå. Kom" Sa han. Vi ställde oss upp och tog på oss våra kläder. Justin och George gick ut bakvägen för att antagligen hämta några saker.
 
Jag och Hanna stod och väntade och snart kom de ut med en påse var på varsina segways. "Hanna, du kan ta min den jag åker på nu så går jag och tar ut en till" Sa Justin. "Ari ta din" Sa han jag nickade. "Hur många har du igentligen?" Frågade Hanna. "Fyra" Sa Justin och vi båda himlade med ögonen. Vad ska man ha fyra stycken till liksom?. "Vad tog ni med er?" Frågade Eric. "En basket boll, vi ska till basketplanen, sen tog vi med oss ved och så så vi kan tända upp en brasa." Sa han. "Åh vad mysigt" Sa jag. "Ibland kan vi" Sa han och jag skratta. "Föresten Eric" Sa jag. "Har du snackat något med Kyle?" De gick ju i samma årskurs och är kompisar men inte i samma klass dock. "Ja, han är ganska nere dock, han struntar i skolan helt och hållet, är ute och festar och så hela tiden" Sa han och jag kände hur det sved till i magen, jag var verkligen tvungen att snacka med honom.
 
 
Vi började röra oss iväg och som tur var det inga papz utanför Justins hus så vi hade inga efter oss än i alla fall. Jag körde i från Justin och skrattade. "Bieber jag är snabbare en dig" Ropade jag. Jag snurrade runt så jag fick alla tra framför mig. "Du är ju i alla fall van" Klagade Eric. "Justin med" Sa jag i försvar. Jag såg hur Justin var nära på att ramla så han satte ner en fot i backen och jag kunde inte hålla mig för skratt. "Skratta inte åt mig Ariana, nu du" Sa han och jag såg hur han kom emot mig i full fart. "NEJ JUSTIN" Skrek jag.
 
 
Jag vände mig fort om och körde i högsta farten jag kunde. Jag kom i alla fall före honom till parken så jag hoppade av segwayn och dro upp armarna i en segergest. "Du kom inte i fatt mig, sorry" Sa jag och Justin himlade med ögonen. "Vänta bara tills nästa gång" Sa han. Jag skratta. Eric och Hanna kom inte långt efter. "Är ni redo för att få spö i basket tjejer?" Frågade Eric. "Spö vet jag inte riktigt" Sa jag. Vi delade in i lag så jag och Eric var så jag skulle kunna få chansen att vinna mot Justin och tvärt om. "Svik mig inte nu Ari" Sa Eric. Jag skratta. "Jag ska försöka" Sa jag. "Jag är urdålig, förlåt för det Justin" Sa Hanna. "Det är bra att du säger det för att de andra ska tro på det" Sa Justin och jag skrattade.
 
Vi körde igång och det blev lättare och lättare ju längre vi körde. Vi körde först upp till 20 och jag och Eric låg under med 12-10 än så länge. "STRAFF" Sa Eric för Justin hade tacklat mig så jag ramlat ner på marken, men självklart hade det inte gjort ont. Jag kunde skymta papz gömma sig lite i buskarna men just då orkade jag inte bry mig. "Okej, visst." Sa Justin. Jag och Eric träffade en varsin och vi gav oss en highfive. "Lika kom igen nu Teefey" Sa Eric. "Självklart Hastings" Sa jag. Han skratta och vi körde igen. Jag och Eric vann tillslut med 20-18 och jag och han slog upp armarna i en segergest och skrek ut bara för att reta en väldigt dålig förlorare vid namn Justin Bieber. Hanna tog det inte så dåligt som Justin utan hon skrattade bara åt Justin. "Ledsen" Sa jag och log snett på skoj men hade fortfarande ett flin på läpparna till Justin. "Väldigt roligt, kom nu åker vi vidare" Sa han. Jag kunde se på honom att han var sur och jag kunde verkligen inte låta bli att skratta.
 
 
Vi körde snabbt i väg från papzen och det hade blivit mörkt också. Vi bestämde oss för taket där Justin och jag hållt till. "Ska vi upp dit?" Frågade Hanna chockat. "Ja, kom igen det är inte så svårt som det ser ut" Sa jag glatt. Alla lyckades tillslut ta oss upp och Justin och Eric började genast med att starta upp elden. Jag och Hanna gick bort en bit så länge. "Du gillar honom mycket va?" Frågade jag. Hon nickade. "Jag har aldrig varit så här kär" Sa hon. Jag log stort mot henne och kramade om henne. "Du då, gillar du Justin mycket?" Frågade hon. Jag skratta. "Ja det gör jag, han hade skickat en stor nalle till mig och skickat ett urgulligt brev" Sa jag. "Aww" Sa hon. Jag lo stort. "yes" Sa Justin högt. Han fick i gång elden. Jag skratta och tog med mig Hanna bort. Vi satte oss runt elden. Jag placerade mig i Justins knä och Hanna placerade sig i Erics.
 
Justin hade sina armar runt min kropp och kysste mig på hjässan. "Har du haft kul idag?" Viskade han. "Ja det var underbart" Sa jag och log stort. Jag kollade upp mot Justin och kysste honom lätt. Han log mot mig. Jag kurade in mig i hans bröst och jag såg att Hanna gjorde lika dant. Jag stängde mina ögon för att vila lite. Efter ett tag hörde jag Justin börja prata. "Tänk vilka tjejer vi skaffat huh" Sa Justin. "Jag vet, ibland har man tur" Sa han. Jag log smått och sen föll jag in till sömn.
 
Komentera! :)
Det kan väl inte bara vara jag som tycker Eric Hastings är förjävla snygg? ;).
 
 


   Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEER OMG JAG DÖR


      Datum: 2012-10-29 Tid: 18:20:07

   Postat av: Evelina

Super bra!


      Datum: 2012-10-29 Tid: 22:53:09

   Postat av: Anonym

jätte bra :) kolla gärna min novell blogg :)


      Datum: 2012-10-30 Tid: 01:37:58 URL: http://jdbieberstory.blogg.se/

   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-10-30 Tid: 10:15:47 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se

   Postat av: Anonym

mer


      Datum: 2012-10-30 Tid: 11:39:13

   Postat av: Anna

Super bra!! :)


      Datum: 2012-10-30 Tid: 16:29:32

   Postat av: MEEE

GEORGE SHELLEY!!!!!! GAAAAAH! LOVVVVE HIM! :****


      Datum: 2012-10-30 Tid: 18:26:29

   Postat av: Anonym

Jättebra!


      Datum: 2012-10-30 Tid: 20:48:29

   Postat av: JBIEBZNOVELL

Hej :)
Vi är två tjejer som skriver en Justin Bieber novell och har släppt 24 kapitel sammanlagt. Anledningen till att vi skriver till dig är att vi har haft dålig uppdatering under en period och har därför förlorat läsare, men nu är vi igång igen och det skulle därför vara jätteroligt om vi kunde få upp statistiken igen.
Om du vill får du gärna kika in på våran blogg och det skulle verkligen betyda jättemycket om du även ville börja läsa våran novell, tack så mycket :)


      Datum: 2012-10-31 Tid: 13:27:26 URL: http://jbiebznovell.blogg.se

   Postat av: Anonym

Jag har gett min JB novell en sista chans kika gärna in och läs och skriv vad du tycker om den BTW... I LOVE GEORGE SHELLEY


      Datum: 2012-11-01 Tid: 02:20:22 URL: http://mystoorie.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback