HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

En sak dök upp

och jag kom inte hem förren vid sex. Sen så tvingade min kompis med mig på hans fotbollsträning så var där till nio. SEN så drog jag hem till min pojkvän och jag är fortfarande där, så därför hann jag inte skriva ett till kapitel idag som jag trodde jag skulle kunna nämligen. Men jag ska sova här i kväll men det kommer nog ändå upp ett tidigt kapitel imorgon!. Så jag lovar att det kommer ett kapitel imorgon! :) YEY! ;)


   Postat av: Parya

YAAAAAY!!! :D


      Datum: 2012-11-01 Tid: 14:28:22

   Postat av: Mathilda

helloooo, har precis gjort en novellblogg men har inte börjat publicera min novell än eftersom jag väntar på min design men skulle du vilja göra ett länkbyte i menyn sålänge ändå? skulle vara bra att ha lite länkar i min också innan jag börjar skriva. skulle verkligen bli jätteglad. kram! :)


      Datum: 2012-11-01 Tid: 17:21:08 URL: http://storiesboutjb.blogg.se

   Postat av: Anonym

Skulle det inte komma mer ? :O


      Datum: 2012-11-01 Tid: 22:13:15

   Postat av: Sandra

u promised us :( Hoppas det kommer ett kapitel snaaart :D


      Datum: 2012-11-01 Tid: 23:25:51 URL: http://justinsmexybieber.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback