HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 22 - Can I Talk To You?

Last Chapter:
"Vad ska jag göra då Justin. Det är inte så att du behöver låtsas att gilla mig, det är över nu som du sa." Hon gick fram med jackan och gick sedan. Jag tog snabbt upp telefonen och smsade Ari. Jag gjorde det. Hon är på väg hem. Ta hand om henne. Snälla. Jag skickade iväg det. Jag kände hur en tår rann ner från min kind. Även fast jag inte känner något längre för Selena så var det ändå svårt att släppa taget om henne. Jag har haft ett förhållande med henne länge och jag älskade henne verkligen. Vi har haft så grymt kul, men är det inte rätt så är det inte och då måste man till slut släppa taget.
 
Arianas Perspektiv:
Några dagar hade gått och jag och Justin hade skickat vårat arbete till Katie redan en dag förtidigt. Mandy och pappa hade bjudit över en massa folk idag, de har bröllopsdag och inprincip alla var inbjudna, sjukt mycket folk skulle det komma. Till och med Justin var bjuden. Eller till och med, mandy och pappa älskar honom, och Selena och Justin är faktiskt vänner. Eller vänner och vänner, de ska försöka att vara så bra vänner de kan. Selena var ledsen första dagen ungefär, hon hade sagt att hon visste själv att denna dagen skulle komma då de båda inte kände speciellt mycket, hade hon erkännt. Så hon hade kommit tillbaka till verkligheten efter en stund och insett att det kanske var bra att de gjorde slut i alla fall. Inget hade kommit ut i medierna än i alla fall.
 
Jassie, hanna och Kyle skulle med komma i kväll, med allas familjer, som jag sa alla var bjudna. Dock så var Mandy och pappa kompisar med alla tres familjer men ändå. Jag gick ut ur duschen virade min vita handduk runt min kropp och gick in på mitt rum. "Sel, duschen är ledig" Ropade jag. "Tack" Ropade hon tillbaka. Jag hade sovit med henne den kvällen hon kom hem från Justin. Jag gick in i min garderob och plockade fram min vita klänning jag valt att ha på mig. Jag hängde den vid dörren och drog på mig matchande vita underkläder. Jag drog på mig de och fönade sedan mitt hår. Jag tog på mig klänningen och började att sminka mig. Jag lockade sedan mitt långa bruna hår lite grann och då var jag nästan färdig. Jag skulle välja skor. Jag tog mig bara ett par orkade inte riktigt bry mig.
 
 
Jag gick ner för trappan och Mandy hade verkligen gjort fint på trädågrden. Gjort ordning poolen hade hon med gjort. Ingen skulle nog vilja bada i den, det hade varit alldeldes för kallt och man hade nog frysit i hjäl. Det var en varm dag här i La vilket var skönt. Pappa hade anställt folk som skulle fixa med mat och annat, jag förstod inte riktigt varför de firade sin bröllops dag så här, de ska ju åka i väg någonstans, skulle jag tycka. Men men de gör som de vill. Jag hörde hur Selena kom ner för trappen. "Vad fin du är" Log hon. "Du med" Sa jag och log tillbaka. "Åh mina prinsessor mår ni bra?" Mandy kom in i köket. "Japp" Sa vi både och skratta. "Gästerna kommer när som helst" Sa hon. Vi nickade.
 
*
 
Det började strömma in folk här och var och jag höll mig till Jassie och Hanna för det mesta. Kyle självklart med. Han var dock mycket med Justin med. "Babe" Jag vände mig om och såg Kyle komma mot mig med Justin efter sig. Jag nickade. "Glöm inte balen i över morgon" Sa han och viskade i mitt öra. "Jag lovar" Svarade jag. Han log och kysste min kind innan han gick in i huset med Justin. "Just det, vi ska ju köpa klänningar imorgon right?" Sa jag. "Japp" Svarade Hanna. Hon hade också blivit bjuden. Det var ju hennes tur nästa år i genligen, men hon skulle alltså får gå två år i rad. Hon skulle följa med Felix, En i Kyles klass. "Smiiiile" Hanna tog upp sin kamera. Jag och Jassie ställde oss framför och poserade.
 
 
 
"Vackert" Skrattade Hanna. Vi gick innåt och gick in till vardagsrummet där faktiskt Justin, Kyle, Selena och Ashley satt och prata med varandra. Ashlely är Selenas kusin. Det var bra att Sel och Justin faktiskt pratade med varandra och så. Helt ärligt trodde jag inte det. Men som Justin sa så visste jag inte hur det var i deras förhållande. Vi satte oss brevid de och Justin log åt mig. Jag log tillbaka. Jag satte mig i knät på Kyle och han la sina armar om mig. "Kan jag få prata lite med dig?" Frågade Justin mig. Jag nickade försiktigt.


   Postat av: Anna

Super bra!! :)


      Datum: 2012-09-28 Tid: 19:59:05

   Postat av: Emelie

OMG JAG VILL VETA VAD HAN SKA SÄGA!!! MEEER NUUU <3


      Datum: 2012-09-28 Tid: 21:02:02

   Postat av: Evelina

Super bra!


      Datum: 2012-09-28 Tid: 21:03:25

   Postat av: elena

jag vill läsa mer super bra


      Datum: 2012-09-28 Tid: 21:19:26

   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-09-28 Tid: 23:26:44 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se

   Postat av: Anonym

Grymt bra!!!!


      Datum: 2012-09-29 Tid: 17:45:30

   Postat av: Parya

Undrar vad han kommer att säga??!!??!!??!! Meeeeeer


      Datum: 2012-09-30 Tid: 15:39:28

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback