HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 35 - What the heck is going on?

Last Chapter:
"Jag är ledsen okej, jag vet att jag kan bete mig som idiot, tro mig Kelsey men jag vet. Vet du hur många jag har förlorat på grund av vet, jag är fullt fucking medveten. Och jag är ledsen om jag gjorde dig ledsen, Jag vet att jag inte är perfekt, jag vet att jag kanske inte är den bästa pappan för sophie, jag är inte perfekt okej? så förvänta dig inte det." "Jag gör inte det Justin, tro mig denna gång. Det handlar inte om du är perfekt eller inte, du ljög om mig och-" Jag skakade på huvudet för mig själv. "Jag orkar inte Justin.Jag funderar om jag ska åka hem imorgon, jag tänker gå och lägga mig nu" Han sa inget så jag gick bara in i bussen och drog bara av mig tjocktröjan. Jag sa till tjejerna att vi pratar imorgon så jag kunde gå och lägga mig. Jag tryckte in mig mot väggen så jag inte skulle ha Justin så nära mig när han skulle komma in och skönt för mig så hann jag somna innan.
 
 
Jag satte mig trött upp och kollade klockan på telefonen. 6 på morgonen, kul. Jag kollade åt min sida och fann inte Justin där. Ett toalett besök behövde jag verkligen så jag smög mig ut i bussen och skulle precis gå in på toaletten när jag spanar Justin ligga på soffan med sin jacka över sig. Jag himlade smått med ögonen och gick in på toaletten. Ingen tanke hade jag på att väcka honom så jag gick dirrekt och la mig i sängen igen och somnade om.
  Det knackades på dörren och jag satte mig upp och sträckte på mig. Jag drog på mig mjukiskläder och gick ut ur rummet och fann alla sitta runt bordet med frukost. Det var en obehaglig stämning och jag satte mig brevid Francia och började även ta för mig av frukosten. Det var ingen som sa något, alla satt där och åt i tystnad. "Vi åker om en timme så packa sakerna" Carlos började prata. Alla nickade och jag åt upp min frukost, när jag var på väg in i "rummet" så kände jag någon som drog i min arm. Jag kanske skulle gissat på att det var Justin men det var Sammy. Vi gick ut ur bussen med Francia och de andra tjejerna bakom oss. "Så?" Undrade de. Jag skakade bara på huvudet. "Jag tror jag ska hem" Sa jag. "Va. Sluta, du måste följa med till vårat sommar hus, kom igen" Sa Sammy. Jag skakade på huvudet. "Kom igen du kan åka hem med oss imorgon, alla förutom Justin ska sova i huset, för han har ju konsert imorgon, sen ska alla hem till La igen." Jag funderade lite på det. "Jag har den perfekta klänningen till dig också ikväll" Sa Francia och jag skrattade till. "Okej"
 
Jag hade bytt om så jag hade ett grönt linne och ett par vita shorts samt en bikini under. Jag och Justin hade inte pratat än men om jag ska vara ärlig så kunde jag inte bry mig mindre. Det skulle vara han som kom och pratade med mig. "Framme" Jag log stort. "Gud va fint" Tjöt jag. Sammy skratta. Tjejerna hade åkt i en o samma bil. Vi klev ut ur bilen och där stod två blonda tjejer och väntade. "Heeej" sa de glatt. Jag kände genast igen dom. De var Ashley Tishdale från High School Musical och Ashley Benson från Pretty little liars. Alla kramade om dom och sedan hälsade de på mig. Det var många Ashleys i deras gäng. Det gick fort tills vi hade slagit oss ner på deras veranda Det här var verkligen dröm huset. Huset låg på stranden, det var helt sjukt. Ashley(t) hade också världens sötaste lilla hund. Jag blev helt besatt. Killarna var inne i huset så de passade på att fråga ut mig. "Så något mellan dig och Justin?" Undrade Ashley(B) som för övrigt var tillsamans med Ryan, Good. Som var Justins stylist eller något´och som även var här. "Nae verkligen inte" "De bråkar" Sa Sammy och de höjde ögonbrynen. "Fast det har inte varit något mellan oss innan heller" Tilläggde jag. "Justin skulle behöva någon som dig" Sa Ashley(t) som typ känt mig i vadå, en halvtimme?. Jag fnös. "Jag lovar" Jag skrattade. De frågade även om bild på Sophie fast den här gången gick vi igenom alla mina bilder på henne och de "Aww:ade" Nästan varje gång. Speciellt när en bild på mig och Justin kom upp. "Ni är så sööta" "Sluta" Suckade jag och de skrattade åt mig. "Åh gud vad gulliga" En bild på mig och Justin samt Sophie kom upp. Jag skrattade och la ner telefonen.
 
 
"Nu måste vi bada, och sola" Sa de och jag höll med. Vi bytte om till våra bikinis och gick ner till vattnet fast jag och Sammy bestämde oss snabbt för att lägga oss och värma upp oss först. "Hur kan du ha så bra kropp, även fast du nyss fött?" Frågade hon. Jag skrattade. "Jag har inte bra kropp" "Eeh jo det har Kelsey" Jag flinade mot henne. "Tack" "Någon spanar in dig" Sammy nickade åt ett håll och jag fick se Justin kolla mot oss. "Sluta" Flinade jag mot Sammy. "Just Sayin" Jag himlade med ögonen. "Hur länge har du och Carlos varit tillsamans då?" Undrade jag. "Två år" Svarade hon. "wow, det är mycket" Hon nickade. "Japp" Jag skrattade till. "Vart bor du i La?" Undrade hon. "Eh, i samma samhälle som Justin" Hon nickade. "Det är inte så långt bort från oss faktiskt, typ en kvart med bil" Jag log glatt. Insåg precis att jag verkligen kommer hålla kontakt med tjejerna här, speciellt Sammy. "Ska vi bada?" Jag nickade och vi ställde oss upp och sprang ner i vattnet tillsamans med alla andra. Jag såg hur Sammy hoppade på Carlos. De var hur söta som helst. "Buh" Jag skrek till och vände mig om och fann Alfredo med ett flin på läpparna. "Du skrämde mig" Suckade jag. "Lite det som var meningen" Jag himlade med ögonen. Han skrattade.  "Du? Kan vi snacka sen?" Jag nickade. "Visst, och grattis föresten" "Tack, Tack" Jag log.
 
Efter mycket bad och sol så hade klockan slagit fem och jag hade fortfarande på mig mina shorts och mitt linne fast jag hade dragit över en poncho. "Kelsey när du kommer tillbaka måste du pröva klänningen" "Lovar" Svarade jag och gick ut och mötte Fredo. "Hej" "Hej Kelsey" Vi gick runt i sanden. "Så, intens spänning vid frukosten" Jag nickade. "Verkligen, jag håll på att dö" Skrattade jag. Han skrattade han med. "Jag hittade Justin på soffan" Jag nickade. "Jag såg han imorse" Han nickade. "Justin är speciell Kelsey, han bryr sig det gör han. Men han blir alltid osäker när han kommer folk nära som han gjort med dig." "Med er då?" Undrade jag. "Vi har känt varandra länge, flera år. Det är inte riktigt samma sak för han var inte samma person" Jag nickade. "Jag förstår bara honom inte i bland, hur han kan säga vissa saker, hur han kan vara så nonchalant, jag blir galen på honom. Ibland kan vi sitta och prata i timmar, ibland så kan han kyssa mig på hjässan, eller ibland kan vi sitta och krama varandra till en film, men när han blir den där andra personen så vet jag inte vad jag ska göra, jag är ärligt talat rädd för honom." "Va inte det. Det kommer bli bättre med tiden, han vet bara inte hur han ska bete sig, och tro mig han ver helt förstörd igår när du gått och lagt dig, han ville inte prata med någon, han gick ut igen och jag och Twist sprang efter honom och han sparkade i saker, kastade saker." "Det är den personen jag är rädd för" Svalde jag. "Han är en jätte bra person, han suger på att säga förlåt för att han hatar att göra det, sen ska jag erkänna en sak som han aldrig kommer göra, han försöker att spela cool när vännerna är med. Jag lovar dig att han gör det, det är en skillnad när bara jag är med. Men när det är fler, då ska han vara cool, du vet. Han är ju den yngsta bland oss, förutom du nu då" Jag log lite. "Det låter ganska troligt för hemma i La är han inte så här, förutom när vi bråkat" "Jag tror både att ni kan gå på varandras närver bara för att ni vet hur ni ska trycka ner varandra." Jag skrattade lätt och knuffade till honom.
 
 
Justins Perspektiv:
Jag kunde inte prata med någon just nu, för jag visste inte riktigt vart jag skulle ta mig till. Jag visste inte vad jag skulle göra mer för att prata med Kelsey. Jag tror alla hade märkt på mig att det var något som var fel, att jag inte riktigt var mig själv. "Bro, du behöver inte stirra på henne så att hon märker det" Jag rycktes till av Twists röst. "Va?" Frågade jag. "Du behöver inte stirra ihjäl dig" Jag himlade med ögonen och kollade in Kelsey när hon gick i sin bikini på stranden. Jag fattade inte hur hon kunde ha en såndär kropp, hon födde just?. "Jag kan hålla med om att hon är snygg" Sa han. "Lägg ner, rör henne inte" Han skrattade högt. "Tro mig jag ska inte, det är din tjej" "Det är inte min tjej" "Bro, du sa just nästan det" Jag himlade med ögonen åt honom. Jag gick in i Sammys och Carlos hus för att ta mig något att dricka. Jag satt och snackade med James och Twist en stund när jag märkte Kelsey gå förbi oss utan att säga något. Hon var fortfarande arg. Jag suckade och ställde mig upp för att se vad hon skulle  göra. Hon mötte Alfredo?. De började gå. "Kan vi gå ut och sätta oss?" De skrattade åt mig men gjorde som jag sa. Jag lyssnade inte särskilt mycket på vad de sa. "Vad pratar de om?" Suckade jag och önskade lite för en stund att jag var en vampyr så jag kunde höra. "Vad tror du douchebag" "Fuck you" Sa jag argt. Jag inspekterade hur Kelsey knuffade till Alfredo på axeln, och sedan gjorde han lika dant och de sprang och jagade varandra. What the fuck?. Jag såg hur fredo lyfte upp Kelsey och man kunde höra hennes skratt här i från. "Nu får det fan vara nog" Dom skrattade åt mig och jag gick med raska steg bort mog dom. "Kelsey, kan vi prata?"
 


   Postat av: Ditt största fan

Du är så bra på att skriva noveller. Jag älskar dom. Sluta alldrig med det du gör. Jag kommer att stötta dig igenom allt.

Svar: Awww gullis!
justajbnovel.blogg.se


      Datum: 2013-04-07 Tid: 20:36:44

   Postat av: Celebnovell

Drama is in the air!!
Meerr! ♥♥


      Datum: 2013-04-07 Tid: 20:53:37 URL: http://celebnovell.blogg.se

   Postat av: Anna

Super bra!! :)


      Datum: 2013-04-07 Tid: 20:57:50

   Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeeeeeeeeeer


      Datum: 2013-04-07 Tid: 21:11:31

   Postat av: Anonym

Har du sett SPRING BREAKERS?!


      Datum: 2013-04-07 Tid: 23:56:07

   Postat av: Quinee

Oooh maaaaaay gaaaash!!! I'm in love!!!
Haha
Jag har vart med och läst dina noveller redan för början men slutade när denna började just för att jag inte var så förtjust i handling... Men jag kände att jag behövde "give it a try" och det slutade med att jag älskade den!!! Jag har suttit i drygt 3 timmar och läst novellen... Och låt mig notera att kl är 02:57 och jag måste vakna kl 6 på morgonen för att jag har skola imorgon :O hahaha snacka om att jag kommer vara som en jäkla zoombie på morgonen med världens största påsar under ögonen! Haha men jag kan säga det redan nu att det är så jäkligt värt det!

Som sagt "I. Am. In. Love."
Tack för att du är så jäkligt awesome på att skriva! ;*

Svar: Awwwe. Så söt du är då! Tack tack tack tack!
justajbnovel.blogg.se


      Datum: 2013-04-08 Tid: 02:59:04

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback