HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Svar på tal

 
Okej, vet inte riktigt vart jag ska börja men, okej anonymapersonen, att allting går snabbt i novellen? Jag har sagt att jag har planerat hela novellen, och sen säger du att det inte händer något i kapitlena, hon har blivit gravid, haft det svårt och berättat för Justin och allt det där, och om du inte tycker det händer något och det går fort fram är det ju lite dubbelmoral?. Plus så har jag skrivet 15 KAPITEL?!. 15 kapitel har jag skrivet klart inte allt händer vid femton kapitel. Justin har varit med i näääääästan varje kapitel och det är som sagt starten på novellen så han kommer ju obviosly komma att vara med mer.
 
 
Får se om ett kapitel ikväll har faktiskt inget att göra ens nu men tappade lusten totalt och ae. Bye!


   Postat av: Alva

Snälla skriv ett nytt kapitel för oss andra ❤


      Datum: 2013-02-13 Tid: 17:26:01 URL: http://justajbnovel.webblogg.se

   Postat av: Novellbl0gg.devote.se

Bry dig inte, jag tycker att det är bra. :)


      Datum: 2013-02-13 Tid: 19:09:27 URL: http://novellbl0gg.devote.se

   Postat av: Hanna

Jag upptäckte din novell blogg för någon dag sedan och har läst alla noveller är helt såld. Du skriver verkligen som att det är du som är personen och jag älskar att Justin är the badass i denna novell.
Jag ber dig tappa inte lusten, var stark och visa oss vad du kan, för jag är säkert inte det ända som är fan av dig! Jag ser verkligen upp till tjejer som skriver noveller och har orken och insprationen. Jag tycker att det är skit av andra tjejer att slänga massa skit som trycker ner än det är så lågt, vi är tjejer och tar hand om varandra. Hoppas jag hjälpte dig på tragen kramis <3


      Datum: 2013-02-13 Tid: 19:52:00

   Postat av: Celebnovell

Hon är bara avundsjuk på att du kan skriva och inte hon.
Personer ger dig negativa kommentarer för att du är ett steg före dom. LOVE ;)♥♥


      Datum: 2013-02-13 Tid: 20:03:17 URL: http://celebnovell.blogg.se

   Postat av: Anonym

Haha, lite skrattretande kommentar men jag tycker det går väldigt snabbt det är liksom 15 kapitel och hon är redan gravid MEN jag säger INTE att det är något dåligt, jag älskar novellen, och i de flesta noveller kommer justin IN i typ kapitel 15.


      Datum: 2013-02-13 Tid: 21:10:37

   Postat av: Anonym

Skit i den kommentaren, jag tycker att du skriver braa (:


      Datum: 2013-02-13 Tid: 21:58:26

   Postat av: Emelie ❤

Hahaha började as garva bär jag läste den kommentaren sorry men det var helt sjukt konstig!! :)


      Datum: 2013-02-13 Tid: 22:57:10 URL: http://lifeasemelieida.blogg.se

   Postat av: Anonym

Du ska veta att du skriver heeeeeelt fantastiskt!
Jag älskar din novell, så sjukt bra!
Hoppas verkligen du skriver ett nytt kapitel snart LÄNGTAR!! :D


      Datum: 2013-02-13 Tid: 23:36:11

   Postat av: Lisa

Hej jag är en ny läsare och jag tycker att du ska fortsätta på novellen, jag tycker att den är bra. Så snälla skriv fler kapitel, hoppas att du försätter :) mvh Lisa


      Datum: 2013-02-14 Tid: 13:09:15

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback