HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

56 idag!

Skrivit mer en halva kapitlet nu på morgonen, nu ska jag ut och sola och skriver mer när jag kommer in igen! :D

Det kommer alltså idag!

Sen har jag även en sak att berättaaa!
Det blir en sista novell efter denna, jag var beredd på att sluta efter den här men nu har jag en strålande ide och jag måste verkligen bara skriva den!


   Postat av: Anonym

Yesss!!! Jag vet inte om jag skulle klara av mina tråkiga dagar utan din novellblogg! Du skriver jätte bra och att nu veta att det kommer en till får mig att vilja springa glädjevarv runt huset! Haha shit vad töntig jag låter men det är sanningen... P

Svar: awww tack <3
justajbnovel.blogg.se


      Datum: 2013-06-09 Tid: 14:18:27

   Postat av: Anonym

Jaa! Vad roligt att du kommer fortsätta! :)<3

Svar: Taaack :D <3
justajbnovel.blogg.se


      Datum: 2013-06-09 Tid: 14:37:14

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback