HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 56 - So perfect

Last Chapter:
"Du är väldigt vacker" Jag begravde mig röda aniskte på hans bröst och han log. Vi bytte "positon" så jag la mina armar över hans axlar och hans omfamnade min svank. "Hur kom du på det här?" Ville jag veta. "På Brians och Alisons bröllop" Jag log smått. "Du är bäst" Han log stort och kysste mig igen. "Du förtränar det älskling" Jag fnittrade till. Efter för mycket dans så satte vi oss ner bland kuddarna igen och han drog ner mig i sitt knä. Jag vände mig om så våra läppar möttes. Hans tunga hittade min och han smekte mig över min bara rygg. "Kelsey" Han avbröt kyssen. "Jag vill inte att det ska sluta som förra gången, jag vet hur du känner om det" "Men jag kanske vill att det ska sluta så?" "Va?" "Justin, eh Jag vill ha dig"
 
 
"Verkligen?" ville han veta. Jag nickade stelt. Han vände på oss så jag låg underst och han böjde sig ner över mig och våra läppar möttes återigen i en kyss. "Vill du verkligen?" "Ja Justin" mumlade jag mot hans läppar. "Kom ställ dig upp" Han drog upp mig med sin hand och han ställde sig bakom mig. Jag kände att han började dra ner blixtlåset på klänningen eftersom den inte var lika tajt längre. Justin kysste mig i nacken och ner över ryggen. "Helt säker?" Jag nickade bara. Jag kände hans händer att de vandrade upp till mina axlar och han drog bort klänningen från axlarna så min klänning låg vid mina anklar så jag bara kunde stiga ur den. "Du är så vacker" Justin vände mig om och kupade mitt ansikte och kysste mig igen. Jag stog ernbart i underkläder så med darrande händer drog jag av honom kavajen och drog sedan upp hans vita tshirt med hjälp av honom. Hans magmuskler var perfekta och lika så hans tatueringar. Jag drog löst med mina fingrar på hans tatuering vid bröstet. Han ryste till vid min beröring och jag log smått.  Justin nickade mot kuddarna och jag la mig ner igen och han hängde tätt på efter. Han ställde sig på knä och knäppte upp knappen på hans jeans, han drog av sig dom och jag kunde se något växa i hans kalsonger och mitt hjärta började slå fortare.
 
Vi bytte fortfarande knappt några ord med varandra, det behövdes knappt. Han kysste min hals och hans hand placerades utanför mina trosor. Han sköt undan mina trosor och började smeka mig precis som i mexico för mindre än en vecka sedan. Jag slutade andas för en kort stund när han trängde in två fingrar i mig. Ett stön for ut ur min munn. "Justin" Stönade jag igen och han slutade och lät mig inte uppleva den där fantastiska känslan. "Sätt dig upp" Jag gjorde som han sa och han böjde sig över mig och knäppte upp min bh bakom ryggen. Han kastade iväg den och la mig ner igen.  Han kysste min högra bröstvårta och hela min kropp ryste till. Justin började kyssa ner på min kropp tills han kom till trosorna. Jag tog ett djupt andetag och han drog ner dom. "Är du säker?" "Ja" Svarade jag. Han ställde sig upp och gick till sina jeans och plockade upp hans plånbok där han tog ut ett rödfärgat litet paket. Innan han ställde sig på knä på golvet så drog han av sig sina kalsonger och jag stirrade på honom. "Den kommer få plats älskling, vill du?" Jag nickade försiktigt och med darrade händer så greppade jag hans. Jag började sakta röra min hand fram och tillbaka och hans mun fick formen O. "Kelsey," Han kunde inte avsluta vad det var han skulle säga. "Sluta, jag vill inte komma nu älskling" Jag gjorde som han sa.
 
Han ställde sig på knä och öppnade det rödfärgade paketet och ´rullade på sig kondomen. Justin särade på mina ben och la sig över mig men stödde sig på sina armbågar. "Det kommer inte göra lika ont som förra gången jag lovar, du har gjort det än gång och det värsta är över jag lovar älskling" Jag nickade och han trängde in i mig försikgt och jag blev förvånad. Hela han var inte inne men jag kände mig uppfylld. Justin stönade när hela han var inne. "Älskling är du okej? Du är så trång, går det bra?" Jag nickade och han stannade i mig en stund så jag kunde formas efter honom. Justin kysste mig snabbt. "Älskling, jag börjar röra mig nu okej?" Jag nickade och han drog sig sakta ut och in och det kändes ovanligt. Han stönar varje gång han kommer in i mig. "Gör det ont?" "Lite" Svarade jag. "Det går över snart, jag lovar, åh kelsey" Han stönade det sista och som från klar himmel så slutade det lilla onda jag hade. Jag släppte ut ett högt stön när min kropp tog emot honom. Han började röra sig lite fortare och utan att han stannade till för att se hur jag hanterade det. Han börjar återigen röra sig snabbare och jag försöker röra mina höfter i så jag kan möta honom i rörelserna. Jag försöker hänga med i hans takt och jag kan inte sluta stöna. "Justin" Kved jag. "Kelsey, du är jätte bra, fan Kelsey" Jag kännner att det börjar stegras och byggas upp något i min kropp. Jag känner det mer och mer ju mer han tränger in i mig. "Åh Justin" Hela jag styvnas till. "Kom med mig älskling" Mumlar han i mitt öra och en flod våg av njutning sköljer över mig. Vi andas tungt tillsamans och Justin ligger fortfarande över mig. Han glider ut ur mig och kysser mig. Han går upp och slänger kondomen och  kommer tillbaks till mig. Ett täcke drar han över oss och jag kryper upp mot honom. "Du var jätte duktig,så perfekt, jag älskar dig så himla mycket" Han kysser mig hårt. "Jag älskar dig också Justin"
 
*
 
 
 
 Jag vaknade med att Justin andades tungt mot min kind. Ett leende formades på mina läppar och på ett smidigt sätt lyckades jag ta mig ur hans grepp. Mina underkläder var inte jätte lätta att hitta men tillslut gjorde jag det. I stället för att sätta på mig min klänning så tog jag Justins tshirt som nästan gick till mina knän. Jag smsade honom att jag gick in för att duscha så han skulle se det när han vakna och inte bli livrädd att jag inte var där. Tyst smög jag ut och tassade in i Justins hus. Jag gick uppför trappan och in i Justins badrum och satte på duschen. Det var väldigt avslappnande att ta en dusch men jag var tvungen att gå ut så småning om. Jag drog på mig mina underkläder och ett par mjukisbyxor och en tshirt från Justins garderob. Ingen hårfön fanns till syne så jag kammade igenom mitt hår och gick sedan ner till köket. Jag bestämde mig förr att fixa frukost så jag gick igenom hans kyl och bestämde mig för ägg och bacon. Äggröran blev helt perfekt och jag började steka på baconen som gick väldigt snabbt. Jag började lägga över det när jag kände två händer på mina höfter och hur jag blev indragen i en famn. Jag log stort och vände mig om och möttes av Justins bruna ögon. "Hej" flinade jag och han bärde upp mig. "Hej" Log han stort. Jag fick ett fånigt leende på mina läppar och han kysste mig mjukt. Han släppte ner mig på golvet igen. "Har du gjort frukost?" Jag nickade glatt. Justin tog ut ett mjölkpaket och två glas och tillsamans gick vi ut på hans altan och satte oss för att äta.
 
Jag kunde inte titta på honom utan att fnittra, jag vet inte vad det var med mig. Min mage ville inte sluta kurra vilket Justin märkte och skrattade åt mig. Som tur var hade jag gjort en hel del frukost så jag skulle bli mätt. När jag var klar tog jag några klunkar av mjölken och gick sedan över till Justin och satte mig i hans knä. "Känns det bra?" Jag rodnade och nickade. "Gör det ont?" Var han tvungen att fråga? "Inte så mycket, känns lite bara" Svarade jag ärligt. Han kysste mig på kinden och drog ner mig mer i hans famn. "Du" Började han. "Min pappa ringde förut" Började han. "Han undrade om jag ville komma och hälsa på eftersom jag inte varit där sen i julas och jag saknar mina syskon och så." Jag nickade. "Det tycker jag du ska göra" Svarade jag om det nu var en fråga. "Men, han vill träffa Soph" Jag stelnade till lite lätt. Självklart förstog jag att han ville träffa sitt barnbarn. "Vill du och Soph hänga med, snälla snälla?" "Justin, det är int-" "Vänta, vi kan flyga med Sophie, och vi tar mitt jet ner, snälla" Han gav mig sina hundögon och dom gick ju inte att säga nej till. Jag nickade och hans leende blev så sjukt stort. Jag skrattade åt honom och han kysste mig på kinden. "Får jag följa med då?" Ville jag veta. "Ja då, pappa vill träffa dig" "Sa han det?" "Ja, vi har inte haft så bra kontakt men han vet om dig och han vill träffa dig" Jag log smått. "okej" Svarade jag. "Så när åker vi?" Undrade jag. "Om en vecka"
 
 
Omg...
Nu får ni verkligen kommentera!!

Som ni kan se i inlägget under blir det en till novell, får se om jag ger ut handlingen innan den här novellen är slut eller inte hmmmmmmmmm. ;)


   Postat av: Emelie

Aww vad gulligt!! :)


      Datum: 2013-06-09 Tid: 16:34:09 URL: http://lifeasemelieida.blogg.se

   Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeeeeer


      Datum: 2013-06-09 Tid: 17:11:15

   Postat av: Anonym

👍👍👍👍👍


      Datum: 2013-06-09 Tid: 19:31:16

   Postat av: Celebnovell

Jättebra! ;)♥


      Datum: 2013-06-09 Tid: 22:08:34 URL: http://celebnovell.blogg.se

   Postat av: Anna

Super bra. :)


      Datum: 2013-06-09 Tid: 22:12:10

   Postat av: Evelina

Super bra!


      Datum: 2013-06-10 Tid: 06:47:01

   Postat av: Anonym

Superbare


      Datum: 2013-06-10 Tid: 20:55:59

   Postat av: Anonym chey ♥

När kommer nästa? Vill verkligen ha nästa!

Svar: den är ute :D
justajbnovel.blogg.se


      Datum: 2013-06-16 Tid: 14:52:04 URL: http://julietteponypie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback