HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 46 - Hockey

Last Chapter:
Jag fick också hinna mata Sophie innan men det hann jag. Vi alla satt runt ett stort bord fullt med mat och jag kunde knappt vänta att börja äta. Det blev ganska tyst när alla väl började äta men det var ingen obehaglig tystnad.
  Maten var uppäten och Sophies ögonlock blev bara tyngre och tyngre. Jag placerade henne i sin babysits så hon kunde sova, sedan la jag hennes filt över så att det blev mörkt. "Justin" Sa jag när jag gick ut på altanen igen. "Sophie sover nu" han nickade och drog mig till hans knä. "Vill du åka hem till mig?" "Det spelar ingen roll" Log jag. "Säg ärligt" "Det spelar ingen roll, jag lovar" Jag kysste honom lätt och han log stort. "Vi kan åka hem och bara mysa vi två?" Undrade han och det lät väldigt lockande. Jag nickade. "Då gör vi det" Sa han och kysste mig igen.
 
 
"Hej då" Vinkade jag till Alison. "Ha det så kul, och hejdå Justin" "Hejdå" Vi stängde dörren och satte oss i bilen. Justin körde ut från uppfarten och jag satte igång hans radio. Ironiskt så började Boyfriend spelas och jag fnissade till. Justin var på väg att stänga av. "Nej sluta" Han himlade med ögonen. Jag sjöng med i låten och tillslut började han göra det själv. Vi överdrev även ganska mycket, men det var roligt. Vi kom fram till arenan och vi gick in bakvägen. Vi fick gå in i något rum först för Justin skulle hälsa på några antog jag. "Här har ne även egna tröjor" De gav Justin en de ståg Bieber på med nummer 6 och jag fick en där det stod Hastings på fast med nummer 9. "Roligt att ni kunde kommer, ha det så roligt på matchen" Vi nickade och vinkade samt blev guidade till våran plats högst upp. Det stog två stolar placerade men Justin hade andra tankar på att jag skulle bli placerade där så det första han gjorde var att dra ner mig i hans knä. Jag fnittrade till och han la armarna runt min kropp. Matchen började precis när vi kom, och jag kan inte dirrekt säga att jag kan särskilt mycket som har med hockey att göra. Jag visste i alla fall vilket lag som skulle göra mål i vilket mål. "Förlåt om du inte tycker det är kul" Viskade Justin "Sluta Justin, det är alltid roligt att vara med dig" Han kysste mig på kinden. "Justin det är folk överallt i arenan" "De vet inte att vi är här, och om någon vet det så bryr jag mig inte" Jag kysste honom snabbt och han log stort.
 
Det dröjde inte många minuter tills det blev paus och jag och Justin satt kvar. "Får jag din telefon?" Jag nickade och gav den till honom. "Jag tycker du behöver en ny bakrundsbild" Sa han och tog fram kameran. Vi kysstes när kortet togs och han började sedan klicka in den så jag fick den som bakrundsbild. "Så" Jag fnittrade. "Ditt fnitter är så sött" Jag rodnade ännu mer och han skrattade och kysste mig på kinden. Matchen började igen och jag kände att jag suttit still alldeles för länge så jag var på väg att resa på mig men Justin drog ner mig. Han fick dock tag i mina bröst när han skulle göra det så jag rodnade. "Justin" klagade jag. Han kysste mig bara på kinden och ignorerade det totalt. Jag tog bort hans händer och ställde mig upp och räckte min hand så han kunde ta den. Han la sin arm runt mig medans vi stog upp och kollade i stället. Jag började fatta och jag kunde till och med hejja på i rätt tillfälle. "Justin" Han kollade på mig och jag pekade mot en mann med en stor kamera. Justin suckade och vi satte oss ner igen. "Förlåt" Jag skakade på huvudet. "Det är inte ditt fel" Log jag. Det var obehagligt när man visste att han tog kort på oss när vi bara ville sitta där och bara vara med varandra. Ännu en paus kom och Justin hade skickat någon så vi kunde få popcorn och något att dricka. "Hoppas Coola blir bra Mr. Bieber" "Det blir jätte bra, tack så mycket" Mannen gick där ifrån och jag började proppa i mig popcorn då jag var jätte hungrig. "Babe vi ska äta snart" Jag fnittrade till av att han märkte att jag var hungrig och att han kallade mig "Babe" det fick mig att rodna stort.
 
Sista perioden var igån och Justin var nervös då det stog 2-2 i matchen. Eftersom han hade armarna runt mig så kunde jag känna när han stelnade till och det andra laget var nära på att göra mål. Det var väldigt underhållande. Justin fick som han ville lyckligtvis och matchen slutade 3-2. Vi stannade kvar och fick vänta ungefär en halvtimme tills alla hade tömt arenan. "Kom" Justin och jag gick neråt tills vi kom ner på isen. "Jag hoppas skridskorna passar Mr.Bieber och Miss Hastings" Vi nickade och log som tack. För mig passade de galant och för Justin med som fort var ute på isen i en hög fart. Jag var urdålig men jag lyckades stå på skridskorna men Justin skrattade åt mig när jag ramlade på min rumpa. "Kom" Han sträckte sig sina händer och jag tog tag i dom så han kunde hjälpa mig upp. Han tog tag runt min midja och han åkte runt mig vilket var lättare. "Jag släpper nu" Jag nickade och då gick det lättare. Jag har faktiskt kunnat åka skridskor dock var det flera år sedan. "Du är jätte duktig" Jag himlade med ögonen åt honom. "Du är det Kels" Bara att han var trippelt så mycket duktigare, och jag kunde knappt svänga utan att ramla. Han tog min hand och började åka jätte fort så jag följde efter. "JUSTIN" Skrek jag och helt plötsligt stannade han och vände sig om i en sväng så jag åkte rätt på honom och vi åkte ner på isen. Justin skrattade. "Förlåt" Sa han. Jag skrattade jag med och det gjorde inte så mycket eftersom jag landade på honom och det var hans fel. Jag fnissade.
 
"Ska vi gå och äta?" Undrade han och jag nickade. "Jag är jätte hungrig" "Jag vet, jag kunde känna din mage kurra förut" Jag blev röd som en tomat. "Det är lugnt" Ett fniss lämnade min mun igen och han log stort och kysste mig snabbt. Vi tog av oss skridskorna och tog på oss våra vanliga skor igen. I bilen tog vi av våra hockeytröjor så vi hade våra vanliga på oss. Vi stannade utanför någon resturang, så typiskt Justin, någon dyr resturang. Vi fick sitta i vip rummet då det var fullt med folk. Vi fick menyer och båda beställde deras pasta favorit. Maten kom ut fort och jag kunde knappt vänta på att få börja äta. Justin kände nog lika dant då han också högg in i maten dirrekt. Klockan började bli mycket så det var inte så konstigt att vi var så hungriga som vi var. Den var faktiskt snart nio på kvällen. Maten var uppäten fort på våra tallrikar, dock så var vi båda proppmätta. "Kom" Justin klappade med sina hände i sitt knä och jag log stort och satte mig i det. "Jag vill inte att du ska åka" Snyftade jag. "Babe, du kan komma och hälsa på, det vet du" Jag nickade måt hans hals. "Ska vi åka?" Undrade han och jag nickade. Vi bad om att få notan och åkte hem till mig på en halvtimme. Justin följde med in och jag visste att det tråkiga skulle ske snart. Han följde med mig in på rummet där Sophie låg och sov djupt. "Justin" Suckade jag. "Kelsey du måste sova" Jag skakade på huvudet. "Jag vill inte" "Jag ligger med dig tills du somnar, jag lovar" Jag nickade och gick för att byta om. Justin låg redan i sängen med sina jeans fast ingen tröja. Jag kröp ner och omfamnade hans kropp. Jag kysste honom och han besvarade den. "Sov Kelsey" Jag skakade på huvudet. "Babe sov, jag är här" Jag nickade och tillslut så slöt jag mina ögon och drömmarna tog över.
 
Korrrrt kapitel jaaa jag vet.
Men det är typ finaste vädret jag sett på hur länge som helst, så jag ska faktiskt ut nuuuu! Puss
KOMENTERA! :D


   Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEER


      Datum: 2013-05-07 Tid: 17:44:31

   Postat av: Fanny

Jätte bra. Meeeeeeeeeeeeer :D


      Datum: 2013-05-07 Tid: 18:29:51

   Postat av: Evelina

Super bra!


      Datum: 2013-05-07 Tid: 21:23:43

   Postat av: Anonym

Gud vad bra


      Datum: 2013-05-07 Tid: 21:34:08

   Postat av: Anna

Jätte bra. :)


      Datum: 2013-05-09 Tid: 10:51:47

   Postat av: Linnea

Jag älskar dina noveller jättemycket och du är super duktig på att skriva <3 du måste skriva mer är typ beroende :P


      Datum: 2013-05-09 Tid: 16:14:02

   Postat av: Celebnovell

Awww vad mysigt det var på slutet! ♥♥


      Datum: 2013-05-13 Tid: 15:20:19 URL: http://celebnovell.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback