HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter - four DEL1

Last chapter:
" Så ska vi begära oss hemmåt?" Frågade han " Visst" Vi red till bilen och sedan åkte vi hem.
" Så jag hade det jätte roligt idag, någon chans att vi kan göra något imorgon?" frågade han
" Absolut och du tack för allt" Sa jag och kramade honom innan jag gick in i mitt hus.

" Felicia vakna, jag är ensam hemma kan inte du hjälpa mig med frukosten?" "Visst" Sa jag och gick upp för sängen. Jag tog fram lite frukost och hällde upp lite fil och flingor och rostade en macka åt Josefin.
" Så kom och ta nu då" " okeeej" " vart är resten av familjen då?" " mamma och pappa jobbar, och Amanda kollar efter jobb" "Aha okej, när kommer hon hem då, för jag tänker inte passa på dig hela dagen.." " inom en halvtimme skulle jag tro." " bra" Jag gick upp till mitt rum efter jag plockat undan frukosten, jag satte på mig lite mys kläder, jag skulle nog inte hitta på något om ett tag eftersom klockan bara är tio.

Jag satte igång datorn och kollade runt lite på facebook, jag såg att Corey hade lagt till mig jag accade han.
Det blippade till och jag såg att det var i från Ryan.
Tack för dissningen igår, trodde du inte kände någon..? :p
Haha jovars, faktiskt en till nu, det trodde du inte huh?
faktiskt inte, men vill du hitta på något idag då?
Jag vet inte kanske hinner ett tag ska träffa en lite senare..
Bra jag hämtar dig om en timme, föresten vem är den där "En"
Han heter Corey ett år äldre en oss.
Ahaa han..
Hur vet du vem det är?
Alla vet vem det är...
Varför?
Han är den så kallade "tjejtjusaren" Dvs han skaffar en tjej dumpar den när han ser någon snyggare.
Är det sant?
Ja vad då då?
Äh, inget.
okej, men kommer om en timme då?
Det blir bra..

Jag loggade sen ut, var det sant att Corey var en riktig player? Han som verkade så himla snäll..
" Heeemmma" "Okej" Svarade jag min syster. " Kan jag komma in?" " Visst" svarade jag Amanda.
Jag såg att hon hade gråtit, " Men gud vad har hänt?" Sa jag och kramade om henne.
" Mitt liv är förstört" " Varför" " J-a-jag" " Du...?" " Ää-ärr Gr-gg-gra-gra-vid" " Du är vaaaddå?"
" Jaa, mamma kommer döda mig" " du är över 18 det är inte hennes problem mer." " A men ändå"
" Vem är pappan då?" " Luke" " Luke, var inte ni bara vänner eller?" " Jo men vi blev fulla när vi var på den där stora festen i London och sen sov jag hos honom och då..." " okej du behöver inte berätta mer"
" Ska du behålla det?" " mmh det tror jag" Jag nickade bara.
" Men vill du att jag ska vara hemma, eller kan jag åka iväg med några kompisar..?"
"Åk i väg du jag ska rina Luke och så.." "okej"

Efter vi hade pratat lite till så gick jag in i min WIC och tog på mig lite kläder. Jag sminkade mig och fixade håret som vanligt. Nu skulle Ryan vara här, han var det också för jag kollade ut genom fönstret och sen fick jag nu et sms där det stod att jag kunde komma ut till bilen, vilken gentleman?
När jag gick utanför huset så kom han ut i från bilen och gav mig en kram. " Hej" " Hej" svarade jag
" Såå, ska Chaz vara med eller?" "Ja, om du vill." "Jadå" " Men är det okej om en annnan är med också?" "Vem är den annan då?" " flippa inte ut, Justin Bieber, han är våran bästa vän och han har kommit hem nu från sin turne så han är här nu" "Du jag flippar inte ur är inte dirrekt ett fan så.." "Är du en hater?" " Nej, har bara ingen slags åsikt om honom." " Okej bra" "Men du varför sa ni inget förut..?" "Vi vill inte att folk vill bli vän med oss på grund av honom så dem kan komma närmare honom genom oss liksom.." " Aha, okej."


Justins Perspektiv:
" Så skulle den där tejen vara med idag eller?" " Aah" Svarade Chaz " Där" Sa Chax och pekade på en bil som kom emot oss. Och ut klev Ryan med tjejen. Min första tanke var oh damn vad snygg, min andra var sluta tänka så du har världens bästa tjej. "Så Justin detta är då Felicia Stanford, och detta Felicia är Justin Bieber."
Vi sa hej till varandra det var en liten pinsam tystnat om man säger så.


Del 1.... snart kommer det hända lite grejor.............



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback