HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter - three

Last Chapter:
När jag gick ut från flygplatsen såg jag två personer som jag verkligen kände igen, ingen mindre än Chaz Somers och Ryan Buler mina bästa vänner.

" Tja" sa jag och vi gjorde en sån där "killkram"

*


Nu satt vi i bilen på väg hem till mormor och morfar. Det var riktigt länge sen jag träffa dem så det skulle bli kul, och det skulle bli roligare och se mina älsklings syskon och min pappa.
Mamma skulle sova hemma hos mormor och morfar och Kenny skulle checka in på något hotell, så han fanns där om vi behövde honom liksom. " Så hur länge stannar du då?" Frågade Chaz " Jag har ledigt i två ½ månad ungefär dock har jag ju intervjuer och så." " okej hur går det med flickvännen då?" " Det går bara bra, Vi träffas inte så ofta bara när vi  har tid och så." " Aha okej"

" Så ses vi ikväll?" Frågade jag dem " Absoolut" Sa dem tillbaka. Jag och Mamma gick in till mormor och morfar eftersom mamma har varit med i bilen, " Heeej mormor" sa jag och krama henne lika så morfar.
Dom hade såklart tagit fram en massa fika och mat så typiskt mormor, men vi satt och åt i säkert en timme och pratade om min turne. " Är det okej om jag åker hem till pappa?" " såklart"

Jag tog på mig skorna och hoppade in i bilen, jag var nästan framme på dirrekten.
Jag plingade på och pappa kom och öppna. " Hej Pappa" " heeej" sa jag och kramade om honom.
" ´BIIIEEEBER" kom Jassy springande fram till mig " Heej syrran" Sa jag och kramade om henne också.
Jaxon sov så han fick jag säga hej till senare.

Felicias pespektiv:
Min telefon ringde, jag såg att det var Chaz som ringde så jag svarade med ett
- HEEEEJ CHAAAAZ
- okej du var ju normal
- ja jagvet.
- så vad har du för dig då?
- Öhm inget, shoppade med min syster förut annars inget..
- Vill du vara med Ryan, mig och våran bästa vän som är på besök här?
- Nae kan inte, ska träffa en annan...
- Aha okej
- Men vi ses, hej då Chaz
- Hejdå Fel.

Juste det stämmer jag ska träffa en annan i kväll, utan inte vem som helst, en riktigt snygging som jag och min syster träffa på shopping centrumet när vi fika, han jobbade på cafet där så det var så vi fick kontakt.
Jag började göra mig i ordning för att träffa honom, jag vill ju inte se ut som aah ni vet.

Jag bytte om till en söt vit topp och ett par snygga slitna jeans, sen fixade jag håret lite och tog på lite puder, ögonskugga och mascara. * Pling Plong* Jag sprang ner från trappan, där stod han riktigt snygg få jag må och säga. " Hej" Hej" sa vi och kramade varandra. " Så vart ska vi?" frågade jag "Öhm, du får se men först måste vi åka en liten bit" "okej" sa jag och tog på mina svarta låga converse, Bil färden gick ganska snabbt men även hann vi berätta om oss själva mer och vi hade riktigt roligt.

" Så välj en häst" " ska vi rida, jag kan inte det.." " Äsch det går bra, vi ska bara rida en liten bit." "okeej" sa jag o säkert. Jag tog den söta vita hästen och Corey hjälpte mig upp. Vi red inte en alls lång bit, sen kom vi fram till en jätte gullig picknik som han hade gjort i ordning. " Gud vad fint du har gjort" "Tack" Jag satte mig ner på filten. " Såå.." " Japp, går du i Stratford High eller?" Frågade han " Japp, och du?" " Ja, men jag är ju ett år äldre, men ändå i samma skola" Jag nickade glatt.

" Du har väldigt fina ögon" Sa han helt plötsligt " Tack" sa jag och log.

" Kom jag måste visa en sak" Sa han och drog upp mig. Vi gick några meter bort och han höll för mina ögon.
Han släppte dem, och det var nog den finaste utsikten jag någonsin sätt.
" hjälp vad fint det är" " Visste är det"


" Så ska vi begära oss hemmåt?" Frågade han " Visst" Vi red till bilen och sedan åkte vi hem.
" Så jag hade det jätte roligt idag, någon chans att vi kan göra något imorgon?" frågade han
" Absolut och du tack för allt" Sa jag och kramade honom innan jag gick in i mitt hus.


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback