HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 54 - Get real.

Last Chapter:
"Snälla. Om bara du inte hade gjort slut så hade det här varit bra" Sa jag och jag visste inte varför jag sa det det bara kom ut ur min munn. "Om bara du inte hade varit en sådan idiot hade jag inte gjort det" Sa hon. Med en sur ton. "Om du bara inte hade gått ut med James på en lunch eller vad ni nu var på hade jag inte blivit det" Sa jag tillbaka. "If only Justin. If only" Sa hon och gick för bi mig för att gå in på hennes rum.
 
Jag hade legat i min säng i fem dagar, okej inte bokstavligt. Jag hade varit ute med Chaz Ryan och Emma också. Shoppat hade jag gjort. Legat och latat mig på stranden med Chaz och Ryan, men den mesta tiden spenderade jag på rummet på sängen. Jag orkade bara inte med detta, jag vet att det var en risk att åka hit. Men första dagen?. Första dagen trodde jag inte att jag var tvungen att se honom. Dörren öppnades och in kom Emma. "Seriöst Ally. Upp med dig" Suckade hon. "Nej" Suckade jag. "Seriöst det är inte ens synd om dig" Sa hon. "Ursäkta?" Frågade jag. "Du ligger här och tycker synd om dig själv för Justin varit en idiot mot dig. Han har varit det men han är inte den ända, Det var du som gjorde slut så var inte sur för något du själv gjorde" Sa hon med en aning högre ton i rösten. Jag fick en klump i magen. "Jag hade inte gjort slut om det inte varit för honom" Sa jag högre.
 
"Han gjorde ett jävla misstag Ally. James var otrogen mot dig och han kan du banne mig förlåta. Otrohet är något mycket mer. Tror du själv på att Justin skulle gå och va med Jasmine han är inte en sån person det vet till och med jag. Är det värt att gå ut och äta eller var du nu gjorde med James och sen förlora Justin. För det var ju det de började med" "Nej det började med att han inte ringde" Skrek jag. "Han ringde ju dig till slut eller hur?. Medans du var ute med ditt ex hur tror du det kändes för Justin. Självklart blev han arg det är ju inte dirrekt konstigt. Det konstiga är att du förlåter en som var otrogen mot dig och inte den som blev arg för att du var med ditt ex." "Så allt det här är mitt fel är det de du säger?" "Neeeej. Jag säger bara att en del av detta är ditt fel, du tror ju bara att det är Justins. Du går och umgås med ditt ex när Justin inte är hos dig. Vad skulle du göra om Justin gjorde samma sak mot dig. Det är inte bara hans fel, på riktigt Ally Get Real." Med de orden lämnade hon mig ensam i rummet.
 
Jag satt chockad kvar i rummet. Really?. Emma hade aldrig skrikigt på mig så där förut. Jag hade en känsla i magen som sa att hon hade rätt. Jag kanske hade tagit ut för mycket på Justin. Jag hade gjort fel jag också, men det insåg jag inte förns nu. Jag kände mig, dålig, illamående, skyldig. Jag bestämde mig för att ringa Maria. Hon var den jag verkligen kunde prata med. Jag slog in hennes nummer och bara när jag hörde hennes röst brast jag ut i gråt. "Men lilla gumman, vad har hänt?" Frågade hon oroligt. "Gumman lugna ner dig. Jag kan inte hjälpa dig om du inte berättar vad det är som har hänt". Jag började sansa mig och andades så jag kunde börja prata. Jag drog hela historien om hur Emma hade kommit in i hit och vad hon sagt. Hur jag nog varit en självisk bitch och bara trott att allt var Justins fel.
 
 
"Lugna dig Ally. Du är inte en bitch. Han gjorde defenitivt fel när han inte ringde dig, men du har rätt han är inte den ända som gjort fel." Jag snyftade till. "Och så såg jag hur lycklig du var med honom, men jag såg också så sårad du var när han inte ringde." "Ja jag var lycklig med honom. Det var då jag mådde bäst. Han fick mig att må så bra. Jag saknar honom Maria, jag gör verkligen det" Jag hörde en harkling jag kollade chockat upp och fick möta Justins bruna ögon. "Justin" Mumlade jag.
 
 
 
Komentera för mer! :)


   Postat av: Emmy

Asbra :)))


      Datum: 2012-08-15 Tid: 17:53:40

   Postat av: Anna

Grymt bra!! :) OMG!! Vad kommer hända? Hoppas att de blir sams. Mer!! Längtar till nästa kapitel.


      Datum: 2012-08-15 Tid: 18:59:03

   Postat av: Sandra

du kan ju inte bara sluta sådär :(:(:( Så himla spännande, MEEEEER :D


      Datum: 2012-08-15 Tid: 19:14:23 URL: http://www.justinsmexybieber.blogg.se

   Postat av: Sara

GAAASHH!!!!! MERMERMER :D love it! <3


      Datum: 2012-08-15 Tid: 19:24:04

   Postat av: Annie

Shiiit! Jättebra,meer!:D


      Datum: 2012-08-15 Tid: 19:39:48

   Postat av: Anonym

As bra ,när kommer nästa när kommer nästa ........... säg att det kommer idag eller imorgon !! kan inte vänta !!!!!!!!


      Datum: 2012-08-16 Tid: 03:03:31

   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-08-16 Tid: 21:12:02 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback