HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter forty-three, The end.

Last Chapter:
"Förlåt för att jag är så tråkig" Sa hon. "Du är faktiskt rätt underhållande att kolla på" Sa jag och vi båda börja skratta. "aa-j" Sa hon "Ska jag hämta något?" Frågade jag. "Ja tack, en tablett?" "Visst" Sa jag och gick ut.
"JUSTIN" ropade hon, jag sprang in till henne, "Mitt vatten har gått, det är dags"


 

Justins Perspektiv:
Förlossningen gick hur bra som helst, Felicia var jätte duktig och jag var så himla stolt över henne. Alla våra föräldrar har varit här och hälsat på samt våra syskon. Så klart har Elin, Ryan och Chaz också varit här.
Idag skrivs vi ut och vi ska få ta hem våran lilla prinsessa. Det var faktiskt Felicia som kom på namnet, och det passar perfekt på våran lille Jenna. Pappa blev hur glad som helst eftersom namnet börjar på j.

Sköterskan hjälpte oss in i bilen, vi fick åka ut från deras garage eftersom det skulle vara ett riktigt jäkla kaous annars. "Är du redo för att åka hem?" Frågade jag Felicia. "Du om jag är" Sa hon och log. 
Jag ska på turne om fyra månader i gen, jag ville verkligen inte för jag ville inte lämna min familj. Men Felicia sa att hon skulle följa med denna gång vilket glädje mig. 

"Välkommen hem Jenna Bieber" Sa Felicia när vi kom in i lägenheten. Vi hade också bestämt att hon skulle få heta bieber i efternamn, för både jag och Felicia vill ju självklart gifta oss någon gång i framtiden, då ska ju hon också få heta Bieber.

Felicia la Jenna i sängen som vi hade fixat i vårat sovrum så vi kunde ha koll på henne. Vilket skulle vara bra, och jag la Mason i hans säng eftersom han också sov.
"Vad skönt att vara hemma" Sa Felicia och la sig ner i soffan. "Instämmer" Sa jag och la mig på henne. "Ouff, dör här nere" Sa hon och skratta. "Förlåt baby" Sa jag och ställde mig upp och lyfte upp henne och satte mig under henne så hon fick ligga på mig i stället. 

"Så här vill jag ha det för alltid, du jag, och våra barn, jag älskar dig" Sa jag och pussade henne på huvudet. 
"Jag älskar dig också Justin, så fruktansvärt mycket." 

"Ska vi gå och lägga oss?" Frågade hon. Jag nickade och bärde min livs kärlek i mina armar till sängen. Hon skrattade men försökte vara tyst eftersom vi inte skulle väcka mason eller Jenna. Jag la henne ner i sängen men hon ställde sig fort upp och klädde av sig sina kläder så hon bara hade underkläder kvar. Jag kan inte sluta att se på henne, hon är så otroligt vacker. Jag kröp upp brevid henne när jag var klar och jag somnade med den jag älskar mest i mina armar.

 
Felicias Perspektiv:
Jag hade varit vaken ett tag eftersom Jenna och Mason vaknat, jag hade gett dom frukost och även mig själv. Jag bestämde mig sedan för att gå och väcka Justin. "Justin baby, vakna" Han sa något jag inte hörde men när jag gav han en kyss vaknade han till liv, vilket jag tyckte såg väldigt roligt ut. "Varför väckte du mig inte?" Frågade han. Jag ryckte på axlarna och skratta lite grann. "Vad ska vi göra idag?" Frågade han.
"Du ska följa med mig till stan och sen till stranden" Sa jag och log. "Jasså, varför då" "Måste köpa kläder åt Jenna eftersom vi inte visste om det skulle vara en kille eller tjej, sen kan vi gå till stranden för lite ensam tid som vi inte haft på väldigt länge" Sa jag och log. "Vem tar hand om dom då" Sa han och pekade på Mason och Jenna "Mamma" Sa jag och log och han nickade.

"Så gå och klä på dig bieber vi ska ut om tio minuter" Sa jag och skratta. Han skyndade sig i väg och jag öppnade dörren åt mamma eftersom hon ringde på. "Var är mina gullungar?" Frågade hon när hon kom in. "Amen, hej på dig med mamma" Sa jag och skratta. "Hej gumman" Sa hon och kramade om mig.
Hon gick dirrekt till Mason och Jenna och höll på med dom. Jag gick in och kollade om Justin var klar. Vilket han var så vi var redo att gå.

"Hej då, ha det så bra" Sa jag och pussade på både Mason och Jenna. Vi gick ner från trappan och ut på Stradfords gator. Vi höll varandra hårt i handen medans vi gick och kollade in i affärena, vi hittade faktiskt en massa eller jag, för det Justin höll upp var inget vidare, men han var gullig som försökte i alla fall. "Baby, är vi klara snart kan vi gå till stranden nu?" Frågade han otåligt. "Visst" Sa jag och tog hans hand och vi gick mot stranden.

Vi gick ut mot vattnet hand i hand, men sen drog vi av oss kläderna och sprang ner i vattnet. Justin lyfte upp mig och kysste mig mjukt. "Jag älskar dig det vet du va?" Frågade han. "Oh ja, det vet jag, och jag älskar dig med" Sa jag och vi gick upp från vatttnet till stranden. "Jag är så glad att jag har dig Justin" Sa jag och kollade in i världens finaste ögon. "Jag är glad att jag har dig med Felicia, jag är så sjukt glad över att få ha en sån fin familj med dig, du är mitt allt du är verkligen det, du och mina barn betyder allt för mig" Jag blev så sjukt glad att han räknade in Mason som sitt barn. Han andades in i gen och började prata. "Du är den där tjejen som jag alltid önskat mig, och jag fick henne, jag kysste henne på jul afton och hon kysste mig tillbaka, jag har gjort en jävla massa misstag, hon förlät mig och det gjorde min värld att jag fick en chans till, jag älskar henne mest ut av allt och hennes namn är Felicia Stanford" Sa han och jag kysste honom.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SLUUUUUUUUUUUUUT!, ni har fått tre inlägg idag va?, visst är jag för snäll, vil ni kanske ha en Epilog med?
Och kanske en Prolog till nästa novellen...?

Vet ni vad ni måste göra då..?

KOMENTERAAA!!!

Och komentera på nästa huvudroll tre inläggu nder :D


   Postat av: Anonym

asbra<33


      Datum: 2012-01-29 Tid: 18:02:09

   Postat av: sara

Skit bra :)


      Datum: 2012-01-29 Tid: 20:05:26

   Postat av: Lisa

Super bra :)

Vill verkligen ha en epilog :D


      Datum: 2012-01-29 Tid: 20:05:34

   Postat av: Felizia

SJUKTBRA!


      Datum: 2012-01-29 Tid: 20:20:00 URL: http://onlyfellie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback