HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter thirty-seven

Last Chapter:
"Jag tror inte, jag kan inte.?" "När hade du mens sedan felicia????" Jag bara kollade oroligt på henne.
"Omg, Felicia, vi åker till apoteket NU".

"Va händer?" Sa ryan när han kom in i toaletten. "Vi måste åka och fixa en grej, passa Mason" Sa Elin och vi sprang i väg till hallen utan att fixa oss. "Snälla Elin, kan inte du köpa det så jag kan stanna i bilen?" Hon nickade och gick ut och köpte det, hon kom tillbaka och vi åkte hem till Elin igen.
"Gå in på toan nu, kom ut med testet när du är klar" Jag nickade och gick in på toan.
Jag gjorde som hon sa och kom ut igen. "Du ska vänta i en kvart, så vi äter frukost så länge sen kollar vi på det, okej?" Jag nickade och satte mig vid frukost bordet. Ryan satt och matade Mason, Mason älskar verkligen Ryan så det är bra att Ryan gillar han med.

"Tack för frukosten" Sa jag och log. De himlade bara med ögonen åt mig. Jag ställde in disken i diskmaskinen, sen gick jag med nervösa steg mot testet. Jag kunde inte kolla på det så jag tog för mina händer för ögonen och gick med testet till Elin. "Elin jag kan inte kolla du får kolla" Hon tog det och jag kunde inte se hennes reaktion vilket var bra. "ELIN SÄG NÅGOT" "oboy" Sa hon. "Oh nejnejnej" Hon gav testet till mig, och det var två streck.
Jag satte mig ner på golvet och la mitt huvud i mitt knä.

Elin satt vi andra sidan av mig och håll om mig. "Okej, nu är det som det är men, ni måste lova mig en sak" Sa jag och kollade allvarligt på Ryan och Elin. "Vad?" Frågade Ryan. "Ni MÅSTE love att inte säga något till Justin"
De nickade och jag pustade ut. "Vart ska jag ta mig till" Sa jag och suckade. "Glöm inte vi finns här för dig, du fårstanna här hur länge vi vill vi lovar" Sa Ryan och det var som en lättnad att Ryan sa det till mig.

Jag kramade om båda två och gick sedan in på "mitt" rum. Jag tog fram fotoalbumet jag hade gjort.

Första sidan bilder på mig, Elin och Erik när jag bodde i Sverige, den tiden kommer jag aldrig att glömma.


2 sidan var det bilder på mig, mamma och pappa. Ibland önskar jag att man bara kunde spola tillbaka tiden.



3 Sidan var bild på mig och mina systrar. gud vad jag saknar Amanda, varför är allt så svårt nu och allt så lätt förr?



4 sidan är bara en massa bilder på mig och Justin, när jag kollar på bilderna så känner jag en massa tårar rinna ner från mina kinder.



Jag stängde igen albumet och gick till Ryan och Elin. "Föresten Justin ringde mig nyss" Sa Ryan.
"Vad sa han?" Frågade jag. "Om jag visste vart du var.." "Du sa inte va?" Han skakade på huvudet.
Justin är väl antagligen på väg mot London just nu. Varför kan jag bara tänka på honom.?
"Jag tar med mig Mason ut, vill du följa med?" Frågade jag Elin. Hon nicka glatt och följde med mig ut till hallen.





   Postat av: Emelie

Började gråta under kapitlet ;( hoppas att hon berättar för Justin


      Datum: 2012-01-25 Tid: 19:22:14

   Postat av: Sofia

Snygga bilder! Vart redigerade du dom? ;))

Svar: Ohgud, det här kapitlet var länge sen! Haha. Men jag redigerade då på en dansk sida, som hette builder någonting, jag kollade upp den men den har tyvärr lagts ner! :/
justajbnovel.blogg.se


      Datum: 2013-01-27 Tid: 20:41:29 URL: http://Biebercrew.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback