HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter thirty-three

Last Chapter:
"Ssshh" Sa jag medans jag vaggade honom. Justin borstade upp all glas. Till slut tystnade han och jag pustade ut.





"Hemma nu" Ropade mamma när hon kom in. "Hej Mamma, här han behöver bytas, men så snäll som jag är sparade jag det till dig" "Tack du" Sa hon och Klappade till mig på armen. "Kommer du Justin?" Sa jag och ropade ner i från. "Kommer" Ropade han till baka. "Vad ska ni göra?" Frågade mamma. "ut i parken bara." Sa jag och log.
"Så" Sa han och kysste mig på kinden när han kom ner. "Hej då" Sa jag och lika dant Justin och mamma svarade.

Vi gick i parken och det var nästan inte en ända där, jag gick och fippla med min telefon och Justin avbröt tystnaden. "Jag måste åka i väg igen." "Va, varför?" Sa jag och lät säkert jätte chockad. "Jo, det är en gala."
"Oh" Sa jag och kollade ner i marken lite. "Vill du följa med?" Jag kollade upp mot honom och nickade glatt.
"Vart är det då?" Frågade jag. "I frankrike" Sa han och log, och jag log säkert ännu större för jag har alltid velat åka dit.

"Romantikens stad asså" Sa jag och han började skratta. "Jo, det var därför jag ville ha min ända romantik med mig" Sa han och bärde upp mig i hans famn och snurrade runt mig. "HAHA sluta Justin" Sa jag och skratta.
"Bara om du ger mig en puss" "Visst" Sa jag och kysste honom. "Föresten du får bära mig resten av vägen hem" sa jag och log. "inga problem, fast du får sätta dig på ryggen." "haha visst" Sa jag och hoppade upp på ryggen.

"Vart ska vi sova i kväll?" Frågade han. "Hmm, jag vet inte, men alla är hemma hos mig så det blir jobbigt."
"Visst, jag vet ett ställe" Sa han och jag blev genast nyfiken. "Va vaddå" Sa jag och blev lite hyper.
"Ja, det får du se, vi går hem till dig så får du packa" "Okeeej" Sa jag lite nervöst.
"Hej vi är hemma nu" Ropade jag och mamma kom ut i hallen.

"Hur har ni haft det?" Frågade hon. "Bara bra, föresten jag ska bara packa ner några grejor ska sova med Justin någon stans." "Men bara en natt väl?" Frågade hon lite oroligt. Jag sneglade på Justin och han nickade.
Jag packade ner lite saker jag skulle behöva för bara en natt sen gick jag ner till hallen där pappa och Justin stog och prata med varandra. "Så ja, uttråka inte han med din tråkighet nu" Sa jag och riktade det jag sa mot pappa.
"Nae då det gör han inte" Sa Justin och log. Jag himlade med ögonen, "Det ser du" Sa han och klappade mig på axeln. "Hej då Josefin" ropade jag. Och sen kramade jag om mamma och pappa och pussade Mason på hjässan.

"Är du klar?" Frågade Justin. "Japp" Sa jag och Justin tog min väska och vi gick ut till bilen.
"Så vart tar du mig?" Frågade jag. "A secret" "Justin jag hatar seriöst överaskningar, kan du inte bara säga?"
"Låt mig tänka..?, Nej" Sa han och flina. Jag suckade och Justin bara skratta åt mig. "Ta på dig den här!" Sa han och gav mig en scarf. "Varför, jag kommer inte se något." "just precis." "Nej justin jag vill inte." "Lita på mig Felicia" Jag svalde och knöt den runt mina ögon, jag såg ingenting. Jag kände att bilen stannade och Justin knäppte upp mitt bälte.

Han kom runt till min sida och öppnade dörren. Vi gick en liten vit förns vi kom in, jag tror vi åkte upp i en hiss men jag är inte säker. Nu hörde jag att han öppnade något men jag var inte säker. Vi gick in och han tog av mig ögonbindeln. "Justin var är vi, är vi typ i kungen och drottningens hus?" "Haha sweetheart, vi är i min, och din lägenhet, ifall du vill så klart?" Jag stog med chockad mun. Men när allt hade släppt så hoppade jag in i Justins famn.

"Vad ska jag säga till mina föräldrar?" "Haha, du är ju arton, men dom borde ju gå med på det eller hur?" "Vi får hoppas på det" Sa jag och log. "Så visa mig runt" Sa jag och han tog min hand. "Först gick vi in till köket det var jätte fint, riktigt stort och fint, matsalen var också fint, och då ska vi inte snacka om vardagsrummet. "Okej, den här dörren leder in till aah." Jag öppnade och fick se ett barn rum? "Ööh Justin du får gärna förklara det här." "Jo jag tänkte, om Mason vill komma över någon gång om vi ska vara barnvakt eller så, samt gäller det Jasmyn och Jaxon." "Gud vad gullig du är." "Men kom du måste se badrummet" Sa han och drog med mig, det var verkligen stort rena drömmen. "nu till det bästa vårat sovrum" Sa han och öppnade en dörr. Han hade rätt det var verkligen det bästa.

Tumblr_lvicuongei1qev340o1_500_large
Tumblr_lr0hawldzf1qdew9to1_500_large
Tumblr_loig9ollwm1qi62vso1_500_large
Luxury-bathroom-ideas-by-danur78_large

"Justin det här måste ha kostat en förmögen het" "äh" "Seriöst, du måste låta mig betala halva" "Aldrig, desutom är det redan betalt." "Finns det en chans att jag kan ändra dig?" "Eeh låt mig tänka NEJ"
"Jahop" Sa jag och suckade lite lätt.
"Men erkänn en bra överaskning?" "Den bästa jag någonsin kunnat få, tänk att jag ska flytta i hop med dig det är ju helt absurt" "Haha älskling, nu gäller det bara att övertala dina föräldrar som jag fick göra med mina".
"Var det läätt?" Frågade jag och hoppades på ett bra svar. "Pappa var ganska lätt, men mamma var inte det, men det gick ju tillslut, Föresten denna tillhör dig" Sa han och gav mig en nyckel.


GLÖM INTE ATT RÖSTA!

  |
  v




   Postat av: Anonym

braaaaoooooo


      Datum: 2012-01-24 Tid: 12:43:50

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback