HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 40 - Dont be mad.

Last Chapter:
 Vi satte oss vid ett ledigt bord och började prata lite smått. "Ska du göra något efter skolan?" Frågade hon. "Hem till Justin, jag är ledsen, men han åker om fyra dagar, så jag vill gärna spendera sista tiden med honom" Sa jag och log snett. "Hey det är lugnt jag förstår" Sa hon och log. "Tack" log jag tilbaka. Juste ni hörde rätt. Justin åker om fyra dagar, och jag har ingen aning vart, och ingen aning hur länge han ska vara borta.
 
Dagen var nästan slut jag och Emma skulle bara lämna våra böcker i vårt skåp och sen bege oss ut från bussarna. Vi gick från kemi salen. "Äntligen är dagen slut" Suckade jag. "Det är redan din första dag och du är redan trött på skiten, bra där" Skrattade Emma. Jag skrattade jag med. Vi gick till våra skåp, och när jag såg vem som stod vi mitt skåp fick jag en smärre chock. "James?" Frågade jag. Varför ville han prata med mig igen?. "Hej Ally" Sa han.
 
 
Jag kollade bara på honom och väntade på att han skulle börja på en konversation. "Vill du ha skjuts hem?" Frågade han. "Så kan vi prata lite också" Svarade han. "Öhm okej" Svarade jag. Jag har ingen aning om varför jag sa okej. "Emma, jag kan skjutsa dig också" Svarade han. "Jag går hellre, smsa mig" Sa hon först till honom och sen smsa mig till mig. "Ska vi gå?" Frågade han. Jag nickade. Jag satte mig i hans bil. "Du vet vart jag bor va?" Frågade jag. "Ja, det gör jag, så dåligt minner har jag inte" Sa han och skrattade lite. "Okej" Flinade jag.
"Så hur är det?" Frågade han. "Jo, det är bra" Svarade jag. "Själv?" Frågade jag. "Sådär, mina föräldrar går igenom skilsmässa så det är ganska svårt att vara hemma just nu." "Oh, jag är ledsen James." Sa jag. "Tack för att du pratar med mig föresten, för det jag gjorde mot dig var ju hemskt, och jag gillade verkligen dig Alyssa, även fast det kanske inte lät som det då jag skulle förklara allt, så tro inget annat" Sa han. "Okej" Svarade jag. Men då kom jag och tänka på. Jason. Han hade ju kysst mig. Jag var verkligen tvungen att berätta det för Justin.  
 
Han stannade bilen vid mitt hus. "Tack för skjutsen" Svarade jag. "Så lite, hör av dig om du vill ses eller något" Sa han. Jag nickade smått. "Hej då James" Sa jag. "Hej då Ally." Svarade han. Jag klev ur bilen och gick raka in i huset. "HEmma" Ropade jag. Jag hörde Chaz och Justins skratt på övervåningen så jag sprang upp för trappan. De satt och spelade tv spel i allrummet. "Oh hej babe" Sa Justin. "Hej" Sa jag glatt och kysste honom snabbt innan jag satte mig brevid honom. De spelade klart matchen de hade i fifa och Chaz förlorade. "Jag går ner och käkar något" Sa han surt och gick i väg. Jag skrattade åt honom. "Du Justin, jag måste berätta en sak, två saker kanske" sa jag. "Har det hänt något" "Eller den första grejen är inte sån big of a deal, men James skjutsade hem mig idag jag tyckte du skulle få veta det, jag lovar det är ingenting, vi pratade bara" Sa jag. "Oh, okej" Svarade han "Och den andra saken?" Frågade han. "Jo, när jag var på festen, så uttryckte Jason sina känslor för mig, och då gick han fram och kysste mig men jag besvarade den inte på något sätt, jag backade undan och sa att det var dig jag älskade, snälla bli inte arg."
 
Koooomentera :)


   Postat av: Anonym

Jätte bra! :)


      Datum: 2012-07-20 Tid: 14:06:28

   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-07-20 Tid: 14:06:41 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se

   Postat av: Sara

:D


      Datum: 2012-07-20 Tid: 17:37:10

   Postat av: Alina

Tror inte han blir arg, btw är James hennes ex?

Svar: Jajemen, du kan läsa om honom i de första kapitlena :)
justajbnovel.blogg.se


      Datum: 2012-07-21 Tid: 12:48:48 URL: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

   Postat av: Annie

Bra! :)


      Datum: 2012-07-22 Tid: 14:50:45

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback