HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 41 - I love you.

Last Chapter:
 "Eller den första grejen är inte sån big of a deal, men James skjutsade hem mig idag jag tyckte du skulle få veta det, jag lovar det är ingenting, vi pratade bara" Sa jag. "Oh, okej" Svarade han "Och den andra saken?" Frågade han. "Jo, när jag var på festen, så uttryckte Jason sina känslor för mig, och då gick han fram och kysste mig men jag besvarade den inte på något sätt, jag backade undan och sa att det var dig jag älskade, snälla bli inte arg."
 
Han satt tyst. Visade inga känslor alls. "Justin" Sa jag. "Säg något." "Så du besvarade den inte?" Frågade han. "Nej, det gjorde jag inte. Jag lovar dig med hundra procent."  "Okej, jag litar på dig men, varför berättade du nu?" Frågade han. "Jag vet inte, jag kom och tänka på det i dag, har inte tänkt på det tidigare" Svarade jag. "Okej" Svarade han. "Jag litar på dig." Sa han. "Tack" Svarade jag. Han log stort. "Kom så får jag känna på dina läppar lite" Jag skrattade åt honom och kröp fram och pressade mina läppar mot honom. Han lutade sig bakåt så jag låg på honom. Den passionerade kyssen övergick till hångel och jag kände hans hand mot min rumpa. Jag grimaserade till då jag råkade komma emot revbenet. "Gjorde jag något?" Frågade Justin. "Nej nej, jag fick bara lite ont i revbenet." Sa jag och kysste han igen. "Säg till om jag gör illa dig bara" "Ja, Justin du kommer inte göra illa mig" Sa jag och kysste han ännu en gång. Den övergick återigen till hångel. "Oj förlåt" Chaz kom in i rummet. "Omg" Mumlade jag och satte mig uppriktigt upp. "Jag lämnar er i fred och går hem till Nolan" Sa han och jag la mina händer för ansiktet. "Kom igen. Det var inte så att vi var nakna liksom" Sa Justin. "Det här är inte kul" Sa jag. "Ganska faktiskt." Sa han och försökte att inte skratta.
 
 
"Du är hopplös" Mumlade jag. "Eh kom igen, det kunde vart värre liksom" Sa han. "Du har rätt" Flinade jag. "Som alltid" Sa han. "Ha-ha" Sa jag bara. "Imorgon så ska jag åka till min pappa, han bor bara lite utanför Stratford, vill du följa med?" frågade han. "Självklart vill jag det." "Jazzy min lilla syster, har länge velat träffa dig" Sa han och det värmdes i hjärtat att han berättat om mig. "aww" Mumlade jag och kysste honom. "När åker vi dit då?" Frågade jag. "Efter du slutat skolan?" Frågade han. "Just det skolan" Muttrade jag. Han skrattade åt mig. "Men jag åker nog dit lite tidigare så hämtar jag dig sen?" Frågade han. "Okej" Sa jag och log. "När kommer Maria och Michael hem?" Frågade Justin. "Vid sex sju tiden" Svarade jag. "Okej bra" Svarade han. "Vad då då?" Frågade jag. "Det ska du allt få se" Svarade han flirtigt. Han kysste mig och utan att släppa våra läppar så lyfte han upp mig i hans famn och gick ut ur rummet.
 
Han bärde in mig i mitt sovrum och la mig försiktigt i sängen. Jag förstod vad som höll på att hända. Det var faktiskt första gången för oss tillsamans. Våra tungor hittade varandra och vi hasade oss längre upp i sängen. Våra läppar släppte varandra så vi kunde hämta andan. Hans ögon kollade intensivt i mina och jag har aldrig sett Justin så här. Han knäppte upp mina knappar på jeansen och drog av byxorna. Han kysste mig igen och la ena handen på min rumpa. Han kysste mig på halsen och jag kunde inte låta bli att stöna till. Det skulle verkligen inte vara rätt läge om någon skulle komma hem nu. Han kysste mig upp till käkbenet och vidare upp till mina läppar igen. Han fipplade med min tröjkant, men fick inte riktigt av mig tröjan. Jag satte mig upp så han kunde dra av den. Han la sin hand på mitt bröst och kysste mig emellan brösten. Han nådde snart mina läppar igen. "Jag älskar dig" Viskade han mot mina läppar. "Och jag dig" Viskade jag tillbaka.
 
Jag satte mig återigen upp så han fick tillgång till att knäppa upp min bh. Justins ögon var väldigt mycket mörkare en vanligt och det var ovanligt att se han så men det gjorde mig bara ännu mer upphetsad. Han masserade mitt bröst medans han återigen kysste min hals. Jag tyckte inte det kändes rättvist så jag snurrade runt så jag satte mig överst. Jag drog av honom hans tshirt, eftersom han hade fortfarande alla kläder på sig vilket verkligen inte var rättvist. Jag drog mina fingrar på hans sexiga mage och jag kände hur han ryste till ju längre ner jag kom. Jag knäppte upp hans bälte och sen hans knappar på byxorna. Vi hjälptes åt att få av honom byxorna och återigen snurrade vi runt så jag låg underst. Han kysste mig vid troskanten och jag ryste till. Han drog försiktigt av mig trosorna och började försiktigt smeka mig. Han kysste mig och snart möttes våra tungor igen. "Jag måste ha dig nu" Mumlade han mot mina läppar. "Ta mig då" Sa jag flirtigt tillbaka. Han drog av sig sina kalsonger och jag hann knappt reagera förns han trängde sig in i mig.
 
 
AWKWARD OVER HERE.., döööör!!.  O herre. Har suttit med detta kapitel länge. Skrivit, Raderat. Skrivit Raderat. Det är inte det lättaste oh skriva sexscener, men aja det får bli som det blir. Okeej.. Snart kommer det hända lite mer..
Sååå komentera! :)


   Postat av: Anna

Jätte bra! :)


      Datum: 2012-07-22 Tid: 18:46:21

   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-07-22 Tid: 23:20:17 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se

   Postat av: Alina

Haha jag förstår precis vad du menar :P
Några av mina läsare vill också att jag skriver om sex, men jag vet inte...det känns bara pinsamt lol.
Men min kompis sa att hon kunde skriva, så vi får se hur det blir ;P

Svar: Haha, ja det är väldigt pinsamt!. Haha ja det är ju en lösning! :)
justajbnovel.blogg.se


      Datum: 2012-07-23 Tid: 18:26:53 URL: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback