HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 45 - Goodbye Justin.

Last Chapter:
 
Ibland kunde de stå så dryga saker så man nästan var på väg att börja gråta. Justin säger till mig hela tiden att jag inte ska läsa skvaller. Men man kan inte riktigt låta bli och se vads som skriver om en. Dock var inte detta något farligt utan det här är bara roligt att läsa. Man blir glad liksom. Oh gud vad jag skulle sakna Justin när han åker bort, vet heller inte hur länge han kommer vara borta.
 
 
Dagen var här. Dagen Justin skulle åka. Jag stod på flygplatsen med Justin och kramade honom. Han höll om mig och jag ville inte släppa honom, jag kunde inte. Jag visste inte hur länge jag skulle få stå där och krama på honom. Just då ville jag inget annat än att han inte skulle åka, men jag visste vem han var och att han var tvungen att göra sitt jobb. "Justin vi måste gå" Pattie kom upp vid våran sida. Det var då några ynka tårar rann ner från mina kinder, jag ville inte. "Snälla gråt inte, det gör allt bara mycket svårare" Justin strök bort tårarna med sin tumme. "Jag älskar dig mest glöm inte det., och jag ringer dig varje kväll, okej?" Jag nickade. Han kysste mig passionerat sen kysste han min panna och han gick där i från. Vi hade ögonkontakt hela tiden. Han sprang tillbaka. "En kyss till" Jag skrattade till. Vi kysstes snabbt. "Jag älskar dig med Justin" Sa jag eftersom jag inte sa det tillbaka förut. Han log och sprang nu i kapp de andra. När jag inte såg honom mer omfamnade Emma mig i en kram. Chaz och Ryan var också här. Emma var här på grund av Alfredo, som kommit hit i går faktiskt men skulle åka redan idag.
 
Chaz och Ryan joinade i en gruppkram. "Kom nu" Sa Chaz. Vi nickade. "Ni måste verkligen skaffa er flickvänner" Skrattade Emma. Jag höll med. Båda fnös. Vi gick in i Chaz bil och han körde i väg. Jag kände redan tomrummet som hade bildats i min kropp. "Det kommer bli bra" Mimade Emma till mig. Jag hoppades verkligen på det. Att allt skulle bli bra, att tiden skulle gå fort så Justin kunde komma hem hit igen. "Vad säger ni om glass?" Frågade Ryan. "Det blir as bra" Sa jag och la på ett leende. Bara jag hade vännerna vid min sida så hoppades jag på att jag skulle klara det här bra. Min mobil plingade till. Maria lyste det på skärmen. Jag log och öppnade smset. Hej gumman. Jag hoppas att allt gick bra idag och att det inte var allt för svårt. Men du kan väl ta med dig, Chaz, Ryan och Emma så kan ni grilla här i kväll. Vi hade tänkt och grillat här ändå så ni kan ju föreslå om de vill komma på en grillning?. Smsa mig tillbaka så jag vet. Kram.
 
Jag log. "Maria undrar om ni två vill komma och grilla ikväll" Sa jag. "Ja visst det kan jag" Sa Ryan. "Jag med" Sa emma. "Okej, då skriver jag att ni kommer" Sa jag. Dom ville gärna, Jag vet inte när vi kommer hem ,vi ska åka och ta en glass nu men jag skulle gissa på att vi kommer efter det, annars hör jag av mig!. Kram.
Min mobil plingade till så jag hade väl fått ett svar. Bra. Innan Ryan och Emma i kväll, kan du säga till att Chaz ska städa sitt rum, det ser förjävligt ut. Jag skrattade. "Chaz du ska städa ditt rum innan Ryan och Emma kommer i kväll, ditt rum såg tydligen förjävligt ut sa Maria" skrattade jag. Chaz suckade. "Aja, men vi hinner med glass va?" Frågade han. "Självklart" flinade jag. Chaz svängde in till den klassiska glass butiken och vi alla fyra gick ut ur bilen och stängde dörrarna efter oss.
 
Jag tog en våffla med smakerna Melon och Daim i struten eller våffla som andra kallar det. Vi gick ut på butikens uteservering och satte oss vid ett fyra bord. "Har Justin sagt hur länge han är borta?" Frågade Emma mig. Jag svalde hårt. Jag skakade på huvudet. "Hur länge brukar han vara borta?" Emma riktade frågan mot Chaz och Ryan. Båda två rykte fort på axlarna och började äta på deras glass. Jag kollade förvirrande på dom. Vi släppte ämnet och tråkigt nog kom ämnet in på skolan. På proven vi hade i veckan, två prov dock. Religon och Kemi. Nästan mina två värsta ämnen, Matte är dock värre och Historia, fast det är bara för att vi har typ världens sämsta lärare.
 
Vi käkade upp våran glass och gick in i bilen igen. Vi släppte av Emma först. "Hej då, ses i kväll då, jag kommer runt sex sju?" Sa Emma. "Gör det, inte senare en sju bara" Log jag. Hon nickade. Vi släppte också av Ryan sen körde vi hem till oss. Han parkerade sin bil på uppfarten och vi gick in i huset. "Hemma" Ropade Chaz när vi klev in i huset. "Och du vet vad du ska göra" Sa Michael och Chaz suckade högt vilket jag skrattade åt. Jag gick raka vägen upp på mitt rum. Jag la mig i sängen och stirrade upp i taket. Jag kände hur jag var på väg att somna så jag satte mig upp igen och gick för att sminka mig i stället. Inget smink hade jag haft på mig på hela dagen vilket faktiskt var olikt mig. Jag sminkade mig och passade även på att locka håret för jag hade lite extra tid på mig.
 
Jag trippade ner för trappan när jag hörde ringklockan på dörren dock var både Maria och Chaz före mig där nere. Emma stod i dörren. "Tja" Sa hon glatt. "Hej" Sa jag. "Kom in Emma" Sa Maria. Emma log och tog av sig sina skor. Vi gick ut på altanen och satte oss och Ryan kom ut på baksidan. Han skrämde då livet ur mig. Maten serverades snart. Grillat är verkligen min favorit mat, det finns inget godare på varma sommarkvällar. Vi satt och prata och skrattade, vi berättade roliga historier vi hade varit med om och det var länge sen jag skrattade så mycket som jag gjorde då. Jag la i stället min energi på att det vibrerade till i jeansen. Jag drog upp mobilen och blev väldigt chockad när jag såg vem jag fick ett sms ifrån.


   Postat av: Anna

Jätte bra! Det kan vara Justin men det kan också vara den andra killen J.. något...


      Datum: 2012-07-29 Tid: 15:49:01

   Postat av: :)

Undra vem smsade henne. Jag förstår den där känslan tomrummet osv! Idag reste min mamma och lillebror och jag bara grät hela natten :(
Aja, tror nog att det var Jason lr nån


      Datum: 2012-07-30 Tid: 23:50:04 URL: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback