HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 18 - Pack your bag.

Last Chapter:
Justin kysste mig till slut på kinden och folk buade. Kisscamen fortsatte med två killar. De kollade äcklat på varandra och den ena kysste den andras hand i stället. Den fortsatte och Chaz viskade något ohörbart till mig. "Vad sa du?" Frågade jag. "Du skulle ju kysst honom." Sa han. "ha-ha" Sa jag och nu såg jag oss på bild, igen. Jag kollade ännu en gång chockat på skärmen. "Kiss,kiss" ropades ut. Justin la en arm runt mig och vi kysstes snabbt. Jag blev grymt generad och la huvudet på hans axel.

Basket matchen var slut och vi skulle ännu en gång gå bakvägen. det var inte heller jätte lysande eftersom det var fullt med fans och paparaziss där med. Jag höll armkrok med Chaz och gömde mitt ansikte i händerna när vi gick till bilen. Jag hoppade in längst bak med Chaz och Justin körde snabbt i väg. Ingen sa ett ord när vi åkte hem. Vilket också var skönt. Jag och Justin hade heller inte sagt något till varandra efter kyssen. Jag var tvungen att ta upp det här med att jag hört vad han sagt. Bilen stannade och Ryan hoppade ut. "Hej då" Sa han. "Hejdå" Svarade vi tillbaka. Vi åkte hem till mig och Chaz och så stannade bilen. "Kommer du?" Frågade Chaz. "Ja, men skulle jag kunna få prata med dig?" Frågade jag Justin. Han nickade. "Bra, kom" Sa jag och gick ut ur bilen och promenerade en bort bit på gatan.

"Whats up?" Frågade han. "jo, jag vet inte riktigt hur jag ska säga detta" Började jag. "Ut med det bara" Skrattade han. "okej jag hörde vad du sa" Sa jag. "Va, när?" Frågade han. "I skogen, när vi skulle sova" Sa jag och kollade ner i marken. "oh" Stammade han fram. "Jag trodde du sov" Sa han. "Nae, det gjorde jag inte" Sa jag och kliade mig på huvudet. "Är det sant Justin?" Frågade jag. "öhm, faktiskt så ja" Sa han. "Kände du ingenting när vi kysstes förut?" frågade han. "jag gjorde det väldigt mycket, jag hade flera tusen fjälirar i min mage, snälla säg att du kände något" Sa han och gick fram mot mig och tog tag i min hand. Jag kommer inte ihåg om jag kände något, jag var så generad så jag förträngde allting. "Jag vet inte" Sa jag. "Om jag gör så här då?" Frågade han och tryckte sina läppar mot mina.



Helt ärlig så kände jag något - men jag kunde inte riktigt veta vad. Jag vet själv att jag ändrat min uppfattning av Justin, gått från hat till faktiskt stå ut med honom och kunna skratta med honom. Jag kom på mig själv att inte avbrutit kyssen än så jag gjorde det. "Nå?" Frågade han. "Jag känner något, men jag vet inte vad det är Justin" Sa jag. "Jag vill inte gå in i ett förhållande igen, jag kom nyss ut från ett" Sa jag återigen. Han suckade. "Förlåt" Sa jag. "Det är inget att be om ursäkt för, du har nobbat mig en gång innan, vet redan hur det känns" Sa han och log snett. "Justin snälla sluta" Sa jag bedjande. "Du har ju det, det är ju bara sant" Sa han. "Ja jag vet men snälla dra inte upp det, just nu vill jag i alla fall inte ha ett förhållande" Sa jag. "Okej, men Ally, vi har den där dealen kvar du vet" Sa jag. "Du ska umgås med mig dessa dagar så kanske din uppfattning ändras" Sa han. "Jag vet inte Jusitn, även fast det gör det, så är jag inte så sugen på att gå in i ett förhållande igen ändå". han suckade djupt.

"Godnatt Justin" Sa jag. "Godnatt Ally" Svarade han. Jag gick in i huset och raka vägen upp till mitt rum. Drog av mig mina kläder och bh, och tog sen på mig en stor tshirt. Gick in i badrummet och borstade mina tänder. Tvättade även bort sminket och gick sedan ut igen. Innan jag la mig gick jag in på datorn, jag kollade runt på lite sidor och det var bilder överallt på mig och Justin. Great. Jag kollade även på komentarer, vissa fick mig nästan att börja gråta, hur kan folk vara så fräcka?. Men vissa var också snälla och väldigt gulliga. Jag stängde av datorn och somnade snart i sömn.

*

Dagen därpå vaknade jag av ett sms. Jag öppnade ögonen för att leta efter telefonen. Jag tog tag i den och såg att smset var från ingen mindre en Justin. Jag öppnade smset och läste. Packa en resväska med behövliga grejer, vi ska vara borta i fyra dagar, jag kommer och hämtar dig om två timmar, jag tar inte emot ett nej för både du och jag vet att vi har en deal. Kom inte försent, vi ska med ett flyg. XxJustin.

Förlåt för min heeeeeeemska uptadering lovar det blir bättre, Komentera Puss.

Vart tar han henneee??? :O


   Postat av: Anna

OMG! Mer! :)


      Datum: 2012-06-18 Tid: 23:09:17

   Postat av: Becka

Grymt bra!


      Datum: 2012-06-18 Tid: 23:10:18 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

   Postat av: Alina

Gud så bra :D

Ska han ta henne t Paris?


      Datum: 2012-06-18 Tid: 23:49:27 URL: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se/

   Postat av: rebecca

jättebra, kanske Hawaii??


      Datum: 2012-06-19 Tid: 10:46:08 URL: http://backtobieber.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback