HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 25 - The Paper.

Last Chapter:
Han kysste mig väldigt lätt på munnen och jag blev ännu en gång generad. Jag vände mig om igen och slöt ögonen. "God natt Ally" "Godnatt Justin". Snart kände jag Justins hand vid min tröja, och snart stack han in handen under tröjan. "Händerna på täcket, Bieber" Skrattade jag. "En dag i taget, förlåt" Sa han. "Lugnt" Sa jag och slöt snart ögonen igen och somnade, tryggt.
 
 
 
"Alyssa vakna, Alyssa" Jag öppnade mina ögon och fick se Justin stå i ett par jeans framför mig. "Hejdu, vi måste gå ner och äta frukost, frukosten stänger om en timme" Sa han. "Jaha" Sa jag och satte mig upp och gnuggade mig i ögonen. Jag bäddade lätt till sängen och gick sen mot min resväska som jag inte hunnit packa upp. Jag satte på mig en bikini sen ett par jenashorts och en stickad tröja över. "Är ni klara?" Emma och Alfredo kom in hand i hand. De såg verkligen grymt söta ut tillsamans. "Japp" Sa både jag och Justin i mun på varandra. Jag ställde mig i hallen och drog på mig mina ballerina skor sen gick vi alla fyra ner tillsamans till frukost buffen.
 
På vilket hotell man en bor på så längtar man efter frukosten. Frukosten på ett hotell är alltid god. Det finns så mycket att välja på och att man bara kan ta för sig några tallrikar sen bara hämta nya liksom. När vi kom ner var det flera buffe bord fullt med en massa frukost, ett väldigt lång bord med bara en massa färsk frukt. Ett bröd bord osv osv. Jag tog för mig allt jag ville ha och gick och satte mig vid de andra. Vi satt och prata medans vi åt. "Vad ska vi göra sen då?" Frågade Alfredo. "Jag vill ta ut Ally lite vid stranden först om det går bra, sen kan vi alla fyra hitta på något?" Sa Justin. "Visst" Sa Alfredo. Jag rodnade smått och tog en klunk av min äppel juice.
 
 
När vi alla var klara från frukosten som verkligen hade gjort en mätt så gick jag till hissen men Justin stoppade mig snabbt. "Du skulle följa med mig ut, unga dam" Sa han. "Men jag har inte sminkat mig än Justin" Skrattade jag. "Och?" Frågade han. Jag suckade och vi gick ut från hotellet. Jag var glad att hotellet hade en privat strand, därför kunde inte paparazziserna komma åt oss lika lätt. Vi gick därför hand i hand ner till stranden och vi gick en bit bort så vi var alldeldes själva.  Vi stod bara hand i hand tillsamans och kollade på det blåa vattnet.
 
Vi gick upp mot stranden igen och Justin stog och höll om mig bakifrån. "Jag är faktiskt glad att du vann våran deal" Sa jag och jag kunde känna hur han log stort. "Jag med" Sa han och jag log med. "Du lyckades verkligen Bieber" Sa jag och han skrattade. "Som jag sa, Bieber förlorar aldrig." Sa han och jag skrattade. "Jag ska allt visa dig någon gång" sa jag och han skrattade. Vi satte oss ner och jag satt i hans famn och vi bara njöt av varandras närhet. "Var det något särkilt, alltså varför ville du vara här med mig, ta det inte på fel sätt bara" Sa jag. "Jag ville bara spendera tid med dig, så mycket jag kan" Sa han och jag svarade inte utan bara log.
Jag vet inte hur länge vi bara satt där men vi båda bestämde oss för att gå tillbaka för vi skulle snart ses i våran svit.  "Får jag kyssa dig?" Frågade han. "Du behöver inte ens fråga, eller är det någon här?" Frågade jag och vände mig om och kolla. Han skakade på huvudet och drog mig intill sig och kysste mig.
 
 
*
 
Vi var framme i Lounchen och jag skymtade en tidning. Justin Bieber, New Girlfriend?. Var rubriken. Jag kände mig illa tvungen, jag var tvungen att ha den. "Du kan åka upp, jag kommer snart" Sa jag. "Vad ska du göra?" Frågade han. "Inget, bara fråga en sak i receptionen, och det är rätt lång kö så du kan åka upp" Sa jag. Han ´nickade och gick in i hissen. Jag tog tidningen och gick och köpte den. Det kändes inte säkert att läsa den mitt i lobbyn så jag gick upp med den på rummet. Jag gömde den och gick raka vägen in med den på toaletten. Jag satte mig på toalett locket och började läsa.
 
 
 
Ovan ser ni två bilder som är tagna från igår. Justin Bieber och hans vän Alfredo Flores sågs i går med tjejer som de åt middag med. Men det man såg på resturangen var att Justin Bieber och denna tjej betedde sig helt normalt, och som vänner mot varandra även när de gick ut från resturangen. De här två bilderna fångades igårkväll när de åkte hem på kvällen, alltså är de tagna i bilen. Vill inte Justin Bieber visa upp sin nya kärlek, eller Bieber.. Vad är problemet?.
 
Great. Nu skulle säkert Maria och de se det här också. Jag suckade. Jag funderade ett tag på de som stog i, var det så att Justin inte vill visa upp mig eller var det så som han sagt till mig, att han ville berätta det för alla först?. Jag gick ut från toaletten och Justin mötte mig utanför och stog med armarna i kors. Jag hade tidningen bakom ryggen. "Vad gjorde du?" Frågade han. "Inget" sa jag. "Snälla ljug inte för mig, visa mig"
 
Komentera för mer kapitel!


   Postat av: Anna

Åh, va bra. :)


      Datum: 2012-06-27 Tid: 21:02:36

   Postat av: Anonym

jättebra


      Datum: 2012-06-27 Tid: 22:08:24

   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-06-28 Tid: 01:08:51 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback